کد خبر: ١٦٢٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/01-١٦:٣٢

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گزار شهدا توسط کارکنان فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان آبادان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، مقارن ساعت۰۹:۰۰ پنجشنبه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گزار شهدا توسط کارکنان فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان آبادان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام  علی صحنی  رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آبادان به عنوان سخنرا ن مراسم بیان داشت: شهداء حق خود را در راه خدا و دین اسلام ادا کردند و هم اکنون هم زنده اند به تعبیر قرآن هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

به آن چه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند شادی می کنند که نه بیمی بر ایشان است و نه اندوهگین می شوند. بر نعمت و فضل خدا و این که خداوند پاداش مؤمنان را تباه نمی گرداند، شادی می کنند. وی افزود: احترام به خانواده های کسانی که در راه خدا جانبازی و فداکاری کردند نیز واجب دانست،چرا که احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است؛ چراکه ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود. 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز،منطقه آزاد اروند  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: