کد خبر: ١٦٢٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/29-١٨:٢٧

برای حفظ امنیت روانی کودکان، حفظ آرامش، و حضور فعال در کنار کودکان و گفتگو با آن ها بسیار مهم است و این روزها، به واسطه شرایط خاص ویروس خودخوانده کرونا، مهمتر نیز هست.

 

آبادان خبر _ کودکان را در محیط منزل مشغول فعالیتهای جالب و خلاقانه کنید. مانند نقاشی روی دیواری که با کاغذ پوشیده شده یا روی سرامیک. به کودکتان نشان دهید که احساس اضطراب و نگرانی آن ها را می فهمید و این احساس را سرکوب نکنید.

برای اینکار اجازه دهید به شما بگویند که به چه چیزی فکر می کنند یا چه فکری دارند؟ هرگز در پاسخ به ترسها و نگرانی های کودک نگویید ترس نداره، بلکه بگویید من نگرانی شما رو درک می کنم. به این طریق کمک کنید تا احساس های منفی ای را مه تجربه می کنند در یک محیط امن و مورد حمایت بروز دهند و درباره آن صحبت کنند این کار کمک می کند تا کودکان روش های سالم و مثبت برای ابراز احساسات منفی و دشوار خود مانند خشم، ترس و یا غم پیدا کنند. و برای این هدف البته لازم است بزرگسالان، والدین و سایر مراقبان کودک نیز بتوانند احساسات خود را به خوبی مدیریت کنند و آرامش خود را حفظ نمایند.مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس خوزستان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت حضوری و تلفنی به عموم شهروندان می باشد.

تلفن پلیس مشاور پاسخگو : ۰۹۶۵۸۰ 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: