کد خبر: ١٦٢١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/29-٠٩:٢٦

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، متن پیام به شرح زیر است:

 

به گزارش آبادان خبر، ۲۹ مهر ماه روز ملی صادرات را خدمت تمامی فعالین اقتصادی و مدیران واحدهای صنعتی صادارت گرا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از اینکه امسال بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری همایش تجلیل از صادر کنندگان و خادمین صادارت درمنطقه میسر نگردید. جا دارد بدینوسیله از تلاش های بی وقفه صادرکنندگان ، تجار، بازرگانان- صنعتگران و همچنین تشکلهای صادراتی از جمله اتاق های بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون کمال تقدیر و تشکر را بنمایم.
علی رغم تمام مشکلات و معضلا ت موجود و تعطیلی ۴ ماهه مرز تجاری شلمچه خوشبختانه عملکرد شما عزیزان بعنوان سربازان خط مقدم اقتصادی باعث گردید که در ۶ ماهه اول امسال قریب ۶۰۰ میلیون دلار صادارت کالای غیر نفتی توسط اعضای اتاق های بازرگانی از طریق بنادر آبادان و خرمشهر و بندر خشک شلمچه به کشور عراق صادر گردد. که این مایه مباهات برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اینجانب بعنوان نماینده دولت در منطقه به اتفاق همکارانم برخود واجب می دانم که ضمن ارج نهادن به تلاش های شما عزیزان تمام سعی خود را جهت حل مشکلات و معضلات فرا روی صدور کالا در مرز تجاری شلمچه و بنادر آبادان و خرمشهر را بنمایم. البته این سازمان با ایجاد زیر ساختهای منحصر به فرد در شلمچه که آخرین آنها خرید و نصب X-RAY کامیونی جهت تسهیل صدور ورود کالا بوده را انجام داد و منبعد هم به این تلاش ها ادامه خواهد داد.
در آخر برای شما سربازان خط مقدم تجارت کشور آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان مسئلت دارم.

اسمعیل زمانی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبر آبادان،خبر اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبراروند،خبرآبادان،اخبار آبادان،اخبارآبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: