کد خبر: ١٥٨٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/10-١٢:٠٥

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات این تیم از روز گذشته آغاز شده است ولی تمرینات اصلی تیم از هفته آینده شروع می شود.

 

به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پور موسوی با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه اظهار کرد: تاکنون به علت وجود اعلام رقم‌های کاذب از سوی بازیکنان، موفق به جذب نفرات مورد نظر خود نشدیم.

وی با بیان اینکه تاکنون با نفرات مختلفی به مذاکره پرداختیم، افزود: به علت شرایط مالی سنگین اعلام شده از سوی این نفرات و همچنین بودجه محدود باشگاه، موفق به توافق با این بازیکنان نشدیم که با توجه به جدایی نفرات زیادی از تیم نفت، کار ما در این فصل سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره اینکه در تمرینات چند روز اخیر به ارزیابی بازیکنان بومی پرداختیم، بیان کرد: کار اصلی خود را از هفته آینده و پس از تکمیل شدن کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و جذب نفرات از لیست شماره ۲ و ۳ بازیکنان مورد نظر، آغاز خواهیم کرد.

پور موسوی گفت: به علت مشخص نبودن بودجه و اعضای هیئت‌مدیره زمان بسیاری را از دست دادیم و هواداران حق دارند که نگران باشند اما تمام تلاش خواهیم کرد با آماده یک تیم جوان و آماده نتایج خوبی را در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دست آوریم.

وی از اضافه شدن یک مربی تمرین دهنده به کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد و افزود: در حال حاضر «کاظم فرحانی» به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و «مرتضی بچاری» به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند تا پیش از شروع تمرینات در هفته آینده یک مربی تمرین دهنده نیز معرفی خواهیم کرد.

پور موسوی میدان دادن به جوانان را از اولویت‌های همیشگی مربیگری خود عنوان کرد و گفت: در تیم‌های پایه باشگاه و در شهرستان آبادان و همچنین نقاط مختلف خوزستان جوانان بسیار توانمندی به لحاظ فنی وجود دارند که فقط به کمی توجه نیاز دارند که استفاده از جوانان یکی از برنامه‌های مهم من در تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در مسابقات فصل گذشته فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور بازیکنان بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانند بخشی از مشکلات فنی را برطرف کنند که نگاهی هم به این نفرات برای اضافه شدن به تیم خواهیم داشت.

پور موسوی با بیان اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران متعصبی برخوردار است، افزود: امید می‌رود که هواداران نفت کمی صبوری کند و برای جایگزین کردن بازیکنان جدید به جای نفرات جدا شده تیم به زمان نیازمند هستیم و برای عبور کردن از این دوران به حمایت مردم خوب آبادان نیاز داریم.

منبع:مهر

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: