کد خبر: ١٥٧٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/07-١١:٢٣

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان وضعیت جنوب غرب خوزستان را همچنان قرمز اعلام کرد و گفت: خروج از این وضعیت بستگی به رفتار مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در حال تکمیل است و احتمال استفاده از مابقی بیمارستان ها در جنوب غرب خوزستان وجود دارد.

او با بیان اینکه  هم اکنون ۱۱۳ بیمار در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان بستری هستند تصریح کرد: از این تعداد  بیمار۲۹ نیز در بخش مراقبت‌های ویژه ، تحت مراقبت هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: اگر شهروندان دستورالعمل های بهداشتی که همان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک که این امر آسان ترین راه برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ابتلا به کرونا است را رعایت نکنند همچنان شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

سلمان زاده در پایان تصریح کرد: افراد دارای بیماری زمینه ای همچون دیابت ، مادران باردار و افراد میانسال حدالامکان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج حتما از ماسک استفاده کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران آبادان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبر اروند،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: