کد خبر: ٢٠٣٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/24-٢٣:٣٧

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هفته های خوبی پشت سر نگذاشته بودیم و با حواشی مختلف و مشکلاتی روبه رو بودیم.

 

به گزارش آبادان خبر، امیرحسین پیروانی عصر امروز جمعه بعداز تساوی تیمش برابر تراکتور در نشست خبری گفت: دو سال قبل در خدمت مردم تبریز بودیم و خاطرات خوبی در این شهر داشتیم و امیدوارم همیشه تراکتور موفق باشد.

پیروانی ابراز داشت: ما هفته‌های خوبی پشت سر نگذاشته بودیم به لحاظ فوتبالی و مسائل حاشیه‌ای و به دنبال این بودیم که از آن جو خارج شویم. امروز بازیکنان خیلی تلاش کردند و نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی سپس ادامه داد: میزان دوندگی‌مان امروز بیشتر بود و فوتبال تاکتیکی را مدنظر داشتیم. بعد از گلی که دریافت کردیم، با تعویض‌ها و نفراتی که اضافه شدند، شرایط خوبی را پیدا کردیم و کسب یک امتیاز برای ما که مدتی دچار حاشیه و نوسان بودیم، یک استارتی است که بتوانیم به چیزی که هواداران مدنظرشان است، برگردیم.

پیروانی با بیان اینکه در نیمه دوم شرایط ویژه‌ای رقم خورد و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، افزود: تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی پیروزی‌های خوبی کسب کنیم.

مربی صنعت نفت با اشاره به اینکه موقعیت‌های زیادی داریم ولی کم گل می زنیم، گفت: تیمی که ایجاد موقعیت می‌کند، مشکل تاکتیکی ندارد ولی به نظرم مشکل بیشتر ما ذهنی و باوری بود و امروز هم نتوانستیم چند موقعیت را تبدیل به گل کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز با گلی که در دقایق پایانی زدیم مشکل گل نزدن ما هم برطرف می‌شود و باید با تمرین بیشتر و صحبت این مشکل حل شود.

شاگردان رسول خطیبی عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت آبادان رفتند و مقابل این تیم با تساوی یک - یک متوقف شدند.

محمد قادری در دقیقه ۶۰ تراکتور را پیش انداخت اما در دقیقه ۸۹ طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

محمد حسین زاهدی‌فرد قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مهدی تیکدری و پیمان کشاورز در این مسابقه کارت زرد نشان داد.

شاگردان رسول خطیبی با تساوی در این مسابقه ۲۹ امتیازی شدند و همچنان در رده هفتم و تیم صنعت نفت نیز با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: