کد خبر: ١٧٦٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/06-٢١:٤١

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:حتی اگر مسابقه مساوی هم می شد، ما راضی نبودیم. چون به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، اما تیم ما به تجربه ی بالای بازیکنان سپاهان باخت.

 

به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پورموسوی امشب با حضور در نشست پایانی دیدار تیمش با تیم سپاهان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیستم باشگاه های کشور، اظهار کرد: به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم. از تمام بازیکنان تیمم تشکر می کنم که با تمام توان شان رقابت کردند.

او گفت: همه دیدند که چقدر تیم ما شناور رقابت کرد و موقعیت گل زنی ایجاد کرد، اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: حتی اگر مسابقه مساوی هم می شد، ما راضی نبودیم. چون به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، اما تیم ما به تجربه ی بالای بازیکنان سپاهان باخت.

لازم به ذکر است که رقابت دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان از هفته دوازدهم، از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آغاز شد که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود حریف اصفهانی به پایان رسید.
منبع:برنا

 

حق صنعت نفت آبادان شکست نبود

به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پورموسوی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان بیان کرد: بازی زیبا و تاکتیکی از سوی ۲ تیم در ورزشگاه تختی آبادان انجام شد ولی حق تیم صنعت نفت شکست نبود.

وی افزود: صنعت‌نفت در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت ولی سپاهان از موقعیت‌های اندک خود بهترین استفاده را کرد و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم صنعت‌نفت به برنامه تاکتیکی سپاهان نباخت و بیشتر، بازی را به تجربه بازیکنان این تیم واگذار کرد.

پورموسوی بیان کرد: ما امروز فوتبال شناوری را ارایه دادیم و سپاهان بیشتر روی به بازی دفاعی آورده بود و کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: از بازیکنان تیم صنعت نفت برای ارایه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند نهایت تشکر را دارم و این نتیجه در بازی‌های بعدی جبران خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز دوشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر کشور برابر میهمانش سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر یک شکست را پذیرا شد.
منبع:ایرنا

 

سپاهان ۲ صنعت نفت آبادان ۱؛نتیجه دیدار زردپوشان

به گزارش آبادان خبر،  این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در این دیدار ۲ تیم بازی پایاپایی را آغاز کردند.

در دقیقه ۶ بازی دانیال اسماعیلی‌فر ارسال خوبی را برای سجاد شهباززاده انجام داد و مهاجم سپاهان با یک ضربه دقیق و زیبا به گوشه دروازه صنعت‌نفت، دروازه تیم میزبان را باز کرد.

پس از این گل تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی بازی بسته تیم سپاهان کار را برای بازیکنان این تیم به ویژه خط حمله میزبان سخت کرد.

تجمع سپاهانی‌ها در یک سوم میانه میدان اجازه بازی‌سازی را از بازیکنان صنعت‌نفت آبادان گرفت و شاگردان پورموسوی موفق نشدند در نیمه اول چندان دروازه میهمان اصفهانی خود را تهدید کنند تا بازی در این نیمه با یک گل به سود سپاهان پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت‌نفت بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی دفاع بسته تیم سپاهان اجازه نداد آبادانی‌ها در موقعیت سازی توفیق چندانی داشته باشند.

پورموسوی که به سه امتیاز این دیدار خانگی چشم دوخته بود با آوردن محمدرضا غبیشاوی و احمد شریعت‌زاده آهنگ خط حمله و تیم خود را هجومی کرد و فشار را بر روی دروازه میزبان پرمهره خود افزایش داد.

در دقیقه ۷۰ حسین ساکی از سمت چپ نفوذ کرد و احمد شریعت‌زاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن خوش تکنیک با یک چرخش زیبا، گولسیانی و مهدی‌زاده را جا بگذارد و با ضربه بغل پا گل تساوی را وارد دروازه پیام نیازمند کرد.

سپاهان پس از پذیرفتن گل تساوی از لاک دفاعی خارج شد ولی هافبک‌های پرشمار صنعت‌نفت اجازه ندادند تا خط میانی طراح سپاهان در خلق موقعیت موفق باشند، در آن سو نیز صنعت‌نفت روی ضد حملات بارها دروازه سپاهان را با خطر روبه رو کرد ولی ضربات نهایی بازیکنان این تیم راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد.

آمدن سروش رفیعی سپاهان را به تیمی کاملا هجومی تبدیل کرد و در دقیقه ۸۸ ارسال کرنر توسط این بازیکن با دفع ناقص خط دفاعی صنعت‌نفت و حامد فلاح‌زاده، توپ به محمدرضا مهدی‌زاده رسید تا این بازیکن با ضربه سر دروازه نفت را باز کند.

نفتی‌ها پس از این گل سراسر حمله شدند ولی بی‌دقتی مهاجمان این تیم فرصت کسب امتیاز را از آنها گرفت تا زردپوشان آبادانی نخستین شکست خانگی در این فصل را متحمل شوند.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی( علی آل‌کثیر)، عبداله ناصری، محمود مطلق‌زاده(۵۹- محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی، محمدحسین زواری (۵۹- احمد شریعت‌زاده) و رضا خالقی‌فر(۸۵ - حکیم نصاری) به میدان رفت.

سپاهان اصفهان نیز در این بازی با ترکیب پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن(۸۳ - عزت‌اله پورقاز)، شایان مصلح، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، محمدرضا خلعتبری (۴۸- جلال الدین علی‌محمدی)، محمدرضا حسینی (۶۴- رضا میرزایی)، کی‌روش استنلی (۶۴- محمد محبی) و سجاد شهباززاده(۸۳ - سروش رفیعی) به میدان رفت.

سید رضا مهدوی به کمک‌های امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

گئورگی ولسیانی و محمدرضا خلعتبری در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۲۱ امتیازی باقی ماند و در رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.
منبع:ایرنا

 

پورموسوی:مستحق پیروزی بودیم

به گزارش آبادان خبر، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: تبریک می‌گویم به تیم خوب سپاهان پیروزی امروز این تیم را. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که امروز با تمام وجود بازی کردند. همه امروز دیدند که چقدر شناور فوتبال بازی کردیم و در ایجاد موقعیت شاید یکی از بهترین‌ بازی‌های ما بود. ما امروز به مساوی هم راضی نبودیم و مستحق پیروزی بودیم. ما امروز به تجربه سپاهان باختیم.
منبع:تسنیم

 

با نتیجه مساوی باز هم‌ناراضی بودیم
به گزارش آبادان خبر، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری این بازی اظهار کرد: ابتدا به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم و از بازیکنان تیمم که با تمام وجود تلاش کردند، تشکر می‌کنم.
پورموسوی در ادامه گفت: همه دیدند که امروز چه بازی شناوری ارائه کردیم. از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم؛ اما متاسفانه با امتیاز همراه نشد. اگر نتیجه مساوی هم می‌شد، ما ناراضی بودیم؛ زیرا شایسته پیروزی بودیم، اما به تجربه سپاهان باختیم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: