کد خبر: ١٧٦٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/04-٢٣:٢٩

بسته خبری بسکتبال پالایش نفت آبادان

پیروزی بلندقامتان بسکتبال آبادان در ایستگاه یازدهم

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور ساعتی پیش در سالن آزادی تهران در حالی برگزار شد که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه ۸۲ بر ۷۰ نماینده شهر قزوین یعنی شورا و شهرداری این شهر را هم چون دیدار رفت شکست دهد.

 

به گزارش آبادان خبر، و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان این تیم با رسیدن به فرم ایده‌آل خود و تمرکز بازیکنانش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

در این بازی آرن داوودی از پالایش نفت آبادان با کسب ۲۲ امتیاز و تاثیرگذاری ۳۰ بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

کوارترهای اول، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج 24 بر 27 و 20بر16 و19 بر 18 به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسید.دو تیم در کوارتر دوم به عدد مساوی 19 رسیدند. آبادانی ها سیزدهم و چهاردهم بهمن‌ماه دیدارهای هفته دوازدهم و سیزدهم خود را به ترتیب در مقابل آویژه صنعت و اکسون برگزار خواهند کرد.

 

نماینده بسکتبال آبادان شهرداری قزوین را شکست داد

به گزارش آبادان خبر، هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی پیگیری شد که تیم شهرداری قزوین در جدال با پالایش نفت آبادان بازی را واگذار کرد.

در این دیدار که ساعتی قبل در خانه بسکتبال تهران برگزار شد ، نماینده استان با نتیجه ۸۲-۷۰ تن به شکست داد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در حالی امروز مقابل پالایش نفت آبادان مغلوب شد که دیدار رفت خود را هم مقابل این تیم واگذار کرده بود .

نماینده استان با قبول این شکست پنجمین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کرد.
تیم بسکتبال شهرداری قزوین با به دست آوردن شش پیروزی و قبول پنج شکست مقابل رقبا در جدول رده بندی با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد .

منبع:برنا

 

به گزارش آبادان خبر، بلندقامتان آبادان از سد قزوین گذشتند در ادامه مسابقات گروه الف لیگ برتر بسکتبال ایران، تیم‌های پالایش نفت آبادان و شورا و شهرداری قزوین به دیدار هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 82 بر 70 به سود آبادانی‌ها خاتمه یافت.

در این مسابقه، آرن داودی گارد سابق تیم ملی بسکتبال و بازیکن پالایش نفت آبادان، موفق شد با کسب 22 امتیاز، 4 ریباند و 6 پاس گل تاثیرگذاری 30 را از خود بر جای گذاشته و بهترین بازیکن زمین شود.

این بازی در حالی برگزار شد که سیستم گرمایشی سالن آزادی از کار افتاده بود و بازیکنان نسبت به این قضیه اعتراض داشتند.

تیم پالایش نفت آبادان با 9 پیروزی و 2 شکست در رده دوم جدول گروه الف ایستاده است. تیم خانه بسکتبال خوزستان هم بدون کسب پیروزی در انتهای جدول قرار دارد.

منبع:خوزستان ورزشی 

 

کسب یک پیروزی دیگر برای بسکتبال آبادان

به گزارش آبادان خبر، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته یازدهم از مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران از تیم پالایش نفت آبادان با حساب 82 بر 70 شکست خورد.

در این دیدار آبادانی‌ها با اتکا به بازی‌سازی، بازی‌خوانی و شوت‌های 3 امتیازی ملی‌پوش اسبق خود پر پست گارد رأس یعنی «آرن داوودی» خیلی زود گوی سبقت را از شاگردان محمدرضا اسلامی ربودند و با به ثمر رساندن چند شوت 3 امتیازی پشت سر هم جو روانی بازی خود را به نفع خود رقم زدند. در نهایت عملکرد بهتر شاگردان هماد سامری در پالایش نفت آبادان سبب برتری 7 امتیازی بلندقامتان نفتی در نیمه اول شد و آنها کوراتر دوم را با نتیجه 43 به 36 به سود خود خاتمه دادند.

با این حال نیمه سوم اوج بازی و هنرنمایی آسمان‌خراش‌های قزوینی در تعقیب یاران باتجربه آرن داوودی بود؛ به طوری که دفاع خوب و حمله‌های پیاپی قزوینی‌ها نتیجه بازی در پایان کوارتر سوم را به یک قدمی نفتی‌ها نزدیک کرد، اما در نهایت پایان کوارتر سوم هم با برتری شکننده نفتی‌ها و رقم خوردن نتیجه 63 به 62 برای آنها همراه شد.

اما با شروع کوارتر چهارم و نهایی بازی سروقامتان آبادانی بار دیگر نبض بازی را با عملکرد بهتر روی ریباند‌ها در دست خود گرفتند و با انجام دفاع منسجم و حملات حساب‌شده که با خستگی نسبی آسمان‌خراش‌های قزوینی همراه شد، اختلاف امتیاز 9 امتیازی را با بلندقامتان دیار مینودری ایجاد کردند.

اما در حالی که باز در حال اتمام با نتیجه 79 به 70 به سود آبادانی‌ها بود، شوت 3 امتیازی آنها از پشت خط وسط هم فرجام شیرین آنها را شیرین‌تر و در نهایت آسمان‌خراش‌های خوزستانی با نتیجه 82 بر 70 رقیب قزوینی قدر خود را پشت سر گذاشتند و جای خود را در رده دوم دسته الف مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران مستحکم‌تر از قبل کردند.
این در حالی بود که قزوین با از دست یک بازی دیگر جایگاه سومی خود را در خطر می‌بیند؛ آن هم در شرایطی که اکسون تهران با 3 بازی کمتر از تیم بسکتبال شهرداری قزوین مترصد رقم خوردن این باخت بود تا بتواند با ثبت فقط یکی برد جای قزوینی‌ها را در رده سوم گروه الف به خود اختصاص دهد.
منبع:تسنیم

 

بسکتبال آبادان پیروز میدان شد

به گزارش آبادان خبر، در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال، امروز دو دیدار در سالن آزادی برگزار شد که تیم‌های نفت آبادان و مس رفسنجان همانند هفته نهم پیروز شدند.

نفتی‌ها که روز گذشته رعد پدافند را شکست داده بودند، امروز مقابل شورای شهرداری قزوین ۸۲ بر ۷۰ به برتری رسیدند و هشتمین برد خود را جشن گرفتند.

مس رفسنجان که روز گذشته شورا و شهرداری قزوین را مغلوب کرده بود، در بازی امروز رعد پدافند هوایی مشهد را ۷۹ بر ۶۸ شکست داد.

منبع:فارس

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: