کد خبر: ١٧٤٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/24-١٣:١٤

بازیکنان کرونایی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان از فردا به مسابقات لیگ بازمی گردند.

 

به گزارش آبادان خبر، هفته چهارم و پنجم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه ب در حالی به میزبانی سالن انرژی اتمی پیگیری می‌شود که تیم پالایش نفت آبادان که در هفته دوم و سوم دور برگشت به علت ابتلای پنج بازیکن خود به ویروس کرونا در مسابقات غیبت داشت، می‌تواند طبق برنامه به میدان برود.
در مسابقات هفته چهارم دور برگشت که فردا برگزار می‌شود؛ ابتدا مولتی کافه مشهد از ساعت ۱۰ به دیدار بانوان شهر گرگان می‌رود، از ساعت ۱۳ مسابقه تیم‌های نوشت افزار کنکو با سپهرداد تهران آغاز می‌شود و در ساعت ۱۶ هم پالایش نفت آبادان به مصاف شورای شهر و شهرداری قزوین می‌روند.
در هفته پنجم دور برگشت نیز سه مسابقه دیگر این گروه جمعه پیگیری می‌شود که نوشت افزار کنکو با مولتی کافه مشهد، پالایش نفت آبادان با بانوان شهر گرگان و سپهرداد تهران با شورای شهر و شهرداری قزوین رقابت دارند.

مسابقات این هفته هم طبق برنامه در ساعت ۱۰، ۱۳ و ۱۶ برگزار می‌شود.
با برگزاری رقابت‌های این هفته، دور برگشت مسابقات گروه ب به پایان می‌رسد و با برگزاری مسابقات معوقه این گروه در چهارم و پنجم بهمن، تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص می‌شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

بانوان پالایش نفت آبادان آماده مصاف با شهرداری قزوین

به گزارش آبادان خبر، هفته نهم و دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه B روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهمترین بازی هفته روز پنجشنبه تیم‌های پالایش نفت آبادان و شورای شهر و شهرداری قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

آبادانی‌ها تاکنون باختی را در کارنامه ثبت نکرده‌اند اما شهرداری قزوین تنها یک شکست در طول فصل داشته که آن هم در دیدار با نفت آبادان بوده است. باید دید قزوین می‌تواند در دور برگشت جبران کرده و انتقام دور رفت را بگیرد یا خیر؟ 

برنامه کامل به شرح زیر است:

پنجشنبه:

مولتی کافه مشهد - بانوان شهر گرگان، ساعت ۱۰

نوشت افزار کنکو- سپهرداد تهران، ساعت ۱۳

پالایش نفت آبادان - شورای شهر و شهرداری قزوین، ساعت ۱۶

جمعه:

نوشت افزار کنکو - مولتی کافه مشهد، ساعت ۱۰

پالایش نفت آبادان - بانوان شهر گرگان، ساعت ۱۳

سپهرداد تهران - شورای شهر و شهرداری قزوین، ساعت ۱۶

جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

۱. شورای شهر و شهرداری قزوین ۱۳ امتیاز

۲. پالایش نفت آبادان ۱۲ امتیاز

۳. سپهرداد تهران ۱۰ امتیاز

۴. نوشت افزار کنکو ۹ امتیاز

۵. بانوان شهر گرگان ۸ امتیاز

۶. مولتی کافه مشهد ۸ امتیاز

منبع:فارس

 

عملکرد صنعت نفت آبادان بی نظیر بود

به گزارش آبادان خبر، عباس مرداسی ضمن تسلیت به خانواده مرحوم خدمتکاری بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: برخلاف مشکلات مالی و کمبود بودجه و امکانات، صنعت نفت در لیگ بیستم فوق‌العاده کار کرده است و عملکرد فعلی این تیم در تاریخ بی‌نظیر است.

وی با بیان این‌که از الان زود است در مورد قهرمانی نفت صحبت کرد اما این تیم می‌تواند جزو دو سه تیم بالای جدول باشد، افزود: امسال ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه نفت در کنار هم به خوبی کار کرده‌اند و نفت از نظر مهره‌ای عالی است و تنها چیزی که این تیم را اذیت می‌کند همین مشکلات مالی است. به نظرم نفت آبادان از نظر فنی هیچ مشکل و ضعفی ندارد و باتوجه به این‌که قالب این تیم بسیار خوب شکل گرفته است، هر بازیکنی که در ترکیب قرار می‌گیرد، او نیز بسیار خوب کار می‌کند.

این بازیکن سال‌های قبل صنعت نفت آبادان گفت: از دلایل این موفقیت، توانمندی و کاربلدی سیدسیروس پورموسوی و کادر فنی او و بازیکنانی است که با دل و جان کار می‌کنند. نفت امسال بازیکنان تاثیرگذار خوبی همچون بیت‌سعید، خالقی‌فر، اهل شاخه و ریکانی را در اختیار دارد. ضمن این‌که همدلی بسیار خوبی در این تیم دیده می‌شود و هواداران هم حمایت خوبی داشته‌اند.

وی با بیان این‌که صدرنشینی به نفت آبادان خیلی می‌آید، ادامه داد: صنعت نفت در لیگ بیستم به بردن عادت کرده و همین نیز در روحیه بازیکنان تاثیر بسیاری گذاشته است. بازیکنان نفت اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند و این در روند نتیجه‌گیری صنعت نفت تاثیرگذار بوده است. البته نباید زحمات و هنر پورموسوی در برگرداندن نتایج در زمانی که نفت از حریف عقب است، به سادگی گذشت. برگرداندن نتیجه هنر و علم یک مربی است که در نفت دیده می‌شود.

مرداسی با بیان این‌که صنعت نفت قطعا می‌تواند این روند خوب را ادامه دهد و نتایج فعلی فراتر از انتظار بوده است، افزود: واقعا از این نتایج خوشحالیم و از نفت ممنونیم که دل مردم محروم آبادان و خوزستان را شاد کرده‌اند. دست تک تک بازیکنان و کادرفنی این تیم را که خاطرات بسیاری از حضور در آن دارم، می‌بوسم.

وی همچنین درباره عملکرد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان، گفت: نفت‌مسجدسلیمان نیز شرایط بهتری از نظر مالی و امکاناتی نسبت به نفت آبادان ندارد و باتوجه به کمبودهایی که دارند، بسیار خوب نتیجه گرفته‌اند. اگر از این تیم حمایت شود، می‌تواند راه خوبی که از فصل گذشته شروع کرده است را ادامه دهد. باید شرایط مالی را به صورتی فراهم کنند که بازیکنان این تیم بدون دغدغه کار کرده و تنها به فوتبال فکر کنند.

منبع:ایسنا

 

عملکرد خیره کننده صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم

به گزارش آبادان خبر، تیم صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم توانسته عملکردی خیرکننده داشته باشد و با ۲۱ امتیاز در صدر جدولی باشد که چند تیم متمول و پرمهره حضور دارند. باشگاه نفت که در یکی دو سال اخیر بومی‌گرایی و جوانگرایی را در راس کار خود قرار داده است، در فصل جاری رقابت‌ها نیز با همین رویکرد و البته بهای بیشتر به بومی‌ها و بازیکنان جوان، تا این‌جای کار شگفتی‌ساز بوده است.

اما همین نفتی که از ابتدای لیگ تاکنون به خاطر بازی‌های زیبا، جادوی بازیکنان توانمندش و جمع‌آوری امتیازات خوب، نامش بر سر زبان‌ها قرار دارد، با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، مشکلاتی آن‌قدر شدید که حتی باشگاه صنعت نفت آبادان برای بازی اخیر این تیم به قائم‌شهر به سختی توانست پول اعزام تیم را تهیه کند.

نفت آبادان در این فصل دچار همان مشکلات مالی همیشگی است و شاید بیشترین ضرر و زیان را طی این سال‌ها از نبود نقدینگی و حامی مالی متحمل شده است. اما در فصلی که نفت بهترین جایگاه و بهترین نمایش را داشته، حداقل انتظار از مسئولان استانی، نمایندگان آبادان و دست اندرکاران ورزش خوزستان، فراهم کردن شرایط مناسب مالی برای حضور بی‌دغدغه این تیم در مسابقات است، نه این‌که نفتی ها از چند روز قبل از هر بازی در استرس تهیه پول بلیت و هتل محل اقامت تیم باشند. اتفاقاتی که در دنیای حرفه‌ای ورزش، کاملا عجیب و دور از انتظار است.

در شرایطی که نفت در جایگاهی بالاتر از تیم‌های پرهزینه و پرمهره لیگ قرار دارد و توانسته مجددا فوتبال ناب خوزستانی را برای هواداران و مردم این استان تداعی کند، نبود حامی مالی و تنها ماندن از سوی مسئولان استانی، تنها به معنای از دست رفتن تلاش و موقعیتی است که در شرایط سخت مالی به دست آمده است. آن هم در حالی که مردم آبادان و خوزستان حالا بیش از هر فصل دیگر سودای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی را در سر پرورانده‌اند.

صنعت نفت آبادان این روزها سخت به حمایت مالی و محقق شدن آن مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته از سوی وزارت نفت است تا بتواند روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

برخلاف این‌که خوزستان، مرکز تولید نفت و گاز ایران به ‌شمار می‌آید و دارای منابع خوب مالی بسیار است، در سال‌های اخیر تیم‌های بسیاری از این استان به خاطر نبود پول و حامی، نتوانسته‌اند راه موفق خود را ادامه دهند و از بین رفته‌اند؛ راهی که اگر به موقع نیز به نفت پول نرسد، آن‌هم آن را طی خواهد کرد.

منبع:ایسنا
خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: