کد خبر: ١٦٩٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/15-٠٩:٠٢

بسته خبری بسکتبال پالایش نفت آبادان

شاهکار بانوان بسکتبالیست نفت آبادان در گروه دوم لیگ

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان بانوان بسکتبایست تیم پالایش نفت آبادان توانست از گروه"ب" رقابت ها با نتیجه 81 بر 69 تیم شورای شهر و شهرداری قزوین را شکست دهد و به چهارمین برد پایاپی خود برسد.

 

به گزارش آبادان نیوز، در ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های ایران، یک بازی مهم بین تیم‌های پالایش نفت آبادان و شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار شد که بانوان بسکتبالیست آبادانی در این بازی با نتیجه 81 بر 69 پیروز شدند.

در این مسابقه که عصر جمعه در تهران انجام شد، تیم قزوینی در کوارتر اول از حریف آبادانی پیش افتاد، کوارتر دوم به تساوی انجامید و در کوارتر سوم بازیکنان پالایش نفت ورق را به سود تیم‌شان برگرداندند تا آبادانی‌ها کماکان صدر جدول گروه ب را در اختیار داشته باشند.

مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان، بدلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم پالایش نفت آبادان در گروه ب این مسابقات قرار گرفته است.

منبع:خوزستان ورزشی


درخشش طلایی پوشان آبادان مقابل شهرداری قزوین

به گزارش آبادان خبر، در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم‌های پالایش و پخش آبادان و شهرداری قزوین عصر روز جمعه درتهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.
در پایان این مسابقه شاگردان شایسته متشرعی با حساب ۸۱بر۶۹ مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کردند و با ۸ امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه دوم باقی بمانند.

نماینده استان خوزستان روز پنجشنبه نیز تیم نوشت افزار کنکو تهران را شکست داده بود.

لیگ برتر بسکتبال بانوان در ۲گروه به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

صدرنشینی تیم بسکتبال بانوان پالایش در لیگ برتر
به گزارش آبادان نیوز، عصر روز جمعه از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور که به صورت متمرکز در مجموعه آزادی تهران در حال برگزاری است، بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان از هفته چهارم گروه"ب" این رقابت های، مهمان تیم شورای شهر و شهرداری قزوین بودند که در پایان توانستند با نتیجه 81 بر 69 به چهارمین برد پیاپی این فصل خود دست یابند.

حریف نفتی ها روز گذشته به دلیل لغو رقابتش با تیم بانوان شهرداری گرگان، کاملا تازه نفس به میدان آمده بود در حالی که آبادانی ها در کمتر از 24 ساعت باید دومین دیدار خود را برگزار می‌کردند.

بانوان بسکتبال پالایش نفت در این دیدار شروعی ضعیف داشتند و کوارتر اول را با نتیجه 12 - 22 به حریف واگذار کردند. در ادامه طلایی پوشان در کوارتر دوم به خود آمدند و توانستند با حریف قزوینی به تساوی 19 - 19 دست یابند.

نیمه دوم این دیدار نیز پس از راهنمایی های سرمربیان آغاز شد تا اینبار شاگردان شایسته متشرعی با یک بازگشت طلایی کوارتر سوم را با نتیجه 8 - 23 به سود خود تمام کنند. این پایان کار نبود و نفتی ها در کوارتر چهارم نیز طبق برنامه کادر فنی عمل کرده و توانستند حریفشان را با نتیجه 21 - 27 شکست دهند تا در مجموع با نتیجه 81 بر 69 چهارمین دیدار این فصل را در گروه"ب" رقابت ها با پیروزی به پایان برسانند.

طلایی پوشان سرو قامت پالایش نفت آبادان در حال حاضر با 333 گل زده، 219 گل خورده و تفاضل گل 114 با چهار برد و هشت امتیاز، همچنان صدر نشین گروه"ب" لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور باقی بمانند.

شایسته متشرعی در پایان این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش بازیکنانش اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم از این مسابقه سر بلند خارج شویم. ما برای هر چهار کوارتر این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم و بازیکنان خوشبختانه طبق برنامه عمل کردند.

لازم به توضیح است که نفتی ها در این مسابقه نیز همچون دیدارهای قبل(اینجا) امتیاز آورترین بازیکنان زمین بودند. در این رقابت "سیاهی" و "خداوردیان" هر کدام با 13 امتیاز، "شجاعی"(17) و "فایزه شهریاری" نیز با 30 امتیاز برترین بازیکنان زمین معرفی شدند. همچنین"شهریاری" نیز که در دو دیدار گذشته به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شده بود، در مسابقه امروز نیز به این عنوان دست یافت.

هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها قرار است 27 و 28 آذر ماه برگزار در تهران برگزار شود.

لازم به ذکر است که در دیدارهای امروز سپهرداد تهران توانست در یک دیدار نزدیک 61 بر 57 تیم نوشت افزار کنکو را مغلوب کند. همچنین دیدار تیم های بانوان شهر گرگان و مولتی کافه مشهد به علت ابتلای پنج بازیکن تیم شهر گرگان به کرونا، لغو شد.

منبع:برنا

 

چهارمین برد بانوان بسکتبالیست نفت آبادان

به گزارش آبادان خبر، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور، تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۸۱ بر ۶۹ بر شورای شهر و شهرداری قزوین غلبه کرد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

شایسته متشرعی سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: خوشحالم که توانستیم از این دیدار سربلند خارج شویم. ما برای هر ۴ کوارتر این مسابقه برنامه داشتیم و سعی کردیم هدفمند، اهداف خود را در زمین پیاده کنیم.

این دومین پیروزی این تیم در  ۲۴ ساعت گذشته بود که به ثبت رسید. شاگردان شایسته متشرعی دیروز نیز با نتیجه ۷۰ بر ۳۶ نوشت افزار کنگو را شکست دادند.
 
هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها قرار است ۲۷ و ۲۸ آذرماه برگزار در تهران برگزار شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

قدرت نمایی بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان

به گزارش آبادان نیوز، هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه ب که از روز گذشته پنجشنبه آغاز شده بود، روز جمعه با دو دیدار به پایان رسید.

ابتدا تیم‌های سپهرداد تهران و نوشت افزار کنکو تهران به مصاف هم رفتند که سپهرداد با حساب ۶۱ بر ۵۷ به برتری رسید. این تیم روز گذشته مقابل مولتی کافه مشهد شکست خورده بود. 

در دومین و مهمترین دیدار این هفته نیز تیم‌های مدعی شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان برابر هم قرار گرفتند که در پایان نفت با حساب ۸۱ بر ۶۹ پیروز شد و صدرنشین این گروه باقی ماند.  در این دیدار فائزه شهریاری بازیکن نفت بیشترین امتیاز (۲۴ امتیاز) را گرفت پس از او فاطمه آقازادگان از تیم قزوین ۱۸ امتیاز به دست آورد. 

هر دو مسابقه تیم‌ بانوان شهرگرگان در این هفته به دلیل اینکه پنج بازیکن مبتلا به کرونا داشت، لغو شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم به شرح زیر است:

پنجشنبه، ۱۳ آذر

سپهراد تهران ۵۹ _ ۶۱ مولتی کافه مشهد

نوشت افزار کنکو ۳۶ _ ۷۰ پالایش نفت آبادان

بانوان شهر گرگان _ شورا و شهرداری قزوین(لغو)

جمعه، ۱۴ آذر

سپهرداد تهران ۶۱ _ ۵۷ نوشت افزار کنکو

شورا و شهرداری قزوین ۶۹ _ ۸۱ پالایش نفت آبادان

بانوان شهرگرگان _ مولتی کافه مشهد (لغو)

منبع:ایسنا

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: