کد خبر: ١٦٢٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/01-١٠:٣٦

مدافع اسبق فولاد خوزستان و تیم ملی گفت: فولادی‌ها می‌توانند به موفقیت‌های خود، در فصل جدید نیز ادامه دهند.

 

به گزارش آبادان خبر، ناجی بداوی مدافع سابق تیم ملی ایران و باشگاه فولاد خوزستان عصر روز چهارشنبه درباره نتایج فصل قبل فولاد و وضعیت این تیم برای فصل جدید، اظهار کرد: فولاد فصل قبل و در حالی که شاید کسی انتظارش را نداشت، توانست یک موفقیت بزرگ کسب کند و باعث خوشحالی مردم خوزستان شود. کسب سهمیه آسیایی و رسیدن به رتبه سوم در حالی‌که فولاد به مراتب از بعضی تیم‌های دیگر کمتر خرج کرده بود، یک پیروزی بزرگ است که تیم فولاد با هدایت جواد نکونام به دست آورد، تیمی که لایق تقدیر است.

وی درباره حضور نکونام در باشگاه فولاد نیز افزود: جواد نکونام از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است، در تیم ملی کنارش حضور داشتم‌ و از بازی کنار او لذت می‌بردم، می‌دانم که جواد برای رسیدن به موفقیت تا چه اندازه تلاش می‌کند. حضور تعداد زیادی از افراد خوزستانی در کادرفنی و همچنین بازیکنان تیم نشان می‌دهد که وی نگاه مثبتی به مقوله بومی دارد، بازیکنان زیادی از تیم‌های پایه که همگی خوزستانی هستند به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند و البته تیم شاکله اصلی فصل قبل خودش را حفظ کرده است و فکر می‌کنم تیم امسال فولاد بتواند از گزینه‌های اصلی قهرمانی باشد. از این تیم و کادرفنی جوان و خوشنام، هواداران باید حمایت کنند چرا که این فولاد حرف برای گفتن زیاد دارد.

بداوی درباره حضور آذری به عنوان مدیرعامل نیز گفت: او از مدیران باتجربه و فوتبالی است که آرزوی هر باشگاهی است که مدیر این چنینی داشته باشد، آقای آذری با حضورش یک نظم و ریتم خوبی به باشگاه بخشیده و همه تیم‌های باشگاه در یک مسیر حرکت و هدف واحدی را دنبال می‌کنند. فکر می‌کنم این مدیر باید در کل فوتبال ایران تکثیر شود و فوتبال ما به آذری‌ها و نکونام ها نیاز دارد. همچنین مدیر شرکت فولاد آقای محمدی نیز بسیار فوتبال و فضای فوتبالی را می‌فهمد و با آن آشناست، قطعا حضور ایشان نیز به مجموعه کمک کرده و مطمئن باشید که باشگاه فولاد در همه رده‌های پایه و بزرگسالان بازهم خواهد درخشید و می‌تواند دوباره در تیم ملی نماینده داشته باشد.

وی ادامه داد: آرزوی بزرگ من این است نسلی که ما حضور داشتیم بازهم بزرگتر و قدرتمندتر تکرار بشود، علوی، کعبی، مبعلی، کاملی و میرزاپور نباید تنها یک خاطره باشند و باید بازهم شاهد حضور بازیکنان دیگری از خوزستان در تیم ملی باشیم.

منبع:فارس

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  خبر،آبادان  نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: