کد خبر: ١٦٢١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/29-١٠:٢٨

سنگربان سابق استقلال امیدوار است در تیم جدیدش بتواند کلین شیت های زیادی را به ثبت برساند.

 

به گزارش آبادان خبر، فرزین گروسیان سنگربان 28 ساله و تنکابنی فصل گذشته استقلال خوزستان که مدتی نیز در تیم استقلال تهران حضور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی، راهی صنعت نفت آبادان شد.

گروسیان که در لیگ دسته یک به همراه استقلال خوزستان به مقام نهم رسید، در مورد جدایی از این تیم گفت: سال خیلی خوبی در تیم استقلال خوزستان داشتم و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم. از تمام اعضای این تیم تشکر می کنم و قدردان آنها هستم که همیشه به من کمک کردند.

وی در مورد حضور در تیم صنعت نفت آبادان گفت: فصل گذشته روند خیلی خوبی در تیم استقلال خوزستان داشتم و به تیم صنعت نفت پیوستم. قصد دارم همان روند خوبی که در استقلال داشتم را در آبادان هم ادامه دهم. مردم آبادان تعصب زیادی روی تیمشان دارند و من می خواهم دل آنها را شاد کنم.

دروازه بان جدید آبادانی ها درباره دیدار هفته نخست این تیم در مقابل پیکان تهران افزود: لیگ در حال شروع شدن است و ما هیچ شناختی از رقیب نداریم. بازی با پیکان دیدار سختی خواهد بود. ولی ما مطمئنا برای برد وارد زمین می شویم و قصد داریم لیگ را از همان هفته اول، پر نشاط و محکم آغاز کنیم و با روحیه بالا به مصاف حریف می رویم.

گروسیان درباره اینکه آیا می تواند در لیگ برتر فوتبال نیز همچون دسته یک موفق به ثبت کلین شیت شود، گفت: من در استقلال خوزستان سال خوبی را پشت سر گذاشتم و کلین شیت های زیادی داشتم. قصد دارم همان روند خوب سال قبل را در صنعت نفت ادامه دهم و امیدوارم که بتوانیم سال خوبی با کلین شیت های زیاد داشته باشم.

وی در پایان گفت: از آقایان پورموسوی و عیسی زاده کمال تشکر را دارم و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم. از هواداران آبادانی نیز تشکر ویژه ای دارم و بابت لطفی که به من داشتند، از آنها سپاسگزارم.

منبع:ورزش سه

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،خبراروند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: