کد خبر: ١٥٧٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/07-١٠:٤٧

رئیس فدراسیون جودو از احداث کمپ تیم‌های ملی این رشته خبر داد و گفت: این کمپ در مجموعه ورزشی کبکانیان و در سه طبقه ساخته می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، «آرش میراسماعیلی» در خصوص دیدار با مسوولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، اظهار داشت: از سه سال قبل که سالن افراسیابی به نوعی از جودو گرفته شد در پی این بودیم تا خانه تخصصی جودو و کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم.

وی افزود: جدا از بحث کرونا، در گذشته مقر ما برگزاری کلاس‌های آموزشی در سالن افراسیابی بود که متاسفانه این نعمت از فدراسیون گرفته شد و اکنون نیز این سالن به فدراسیونی داده نشده است.

میراسماعیلی اظهار داشت: پیگیری زیادی انجام دادیم و تفاهمی با شرکت توسعه داشتیم تا خانه شماره ۲ کشتی به ما داده شود که فدراسیون کشتی اعلام کرد با تکمیل انستیتو، خانه شماره ۲را در اختیار جودو قرار می‌دهد که این مهم نیز با بروز مشکلاتی نهایی نشد.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی به وزیر ورزش و مسوولان شرکت توسعه برای داشتن کمپ تیم‌های ملی و خانه جودو ارائه کردیم.

رئیس فدراسیون جودو، ادامه داد: همچنین خوابگاه مجموعه کبکانیان نیز مناسب تیم‌های ملی نبود و شرایط خوبی نداشت. زمینی در مجاورت سالن کبکانیان است که خدا را شکر مجوز لازم را گرفتیم و در روزهای آتی روند ساخت آن‌را آغاز خواهیم کرد.

میراسماعیلی تصریح کرد: قصد داریم تا کمپ تیم‌های ملی را در سه طبقه احداث کنیم که بیشتر خوابگاه خواهد بود که در آن سالن بدنسازی نیز ساخته می‌شود.

وی افزود: همچنین درخواستی به وزیر ورزش ارائه کرده و پیشنهاد دو محل را به وی برای خانه تخصصی جودو داده‌ایم که این مقام مسوول نیز قول مساعدی به ما داده و بزودی نتیجه نهایی اعلام می‌شود.  

میراسماعیلی تصریح کرد: در شرایطی که برنامه‌های تمرینی تعطیل است، درپی این هستیم تا زیر ساخت‌ها را درست کنیم و با حضور در چند استان پیگیر خانه تخصصی جودو برای آنان بودیم که خوشبختانه زمین به هیات‌ها تخصیص داده شد.

منبع:ایرنا

رئیس فدراسیون جودو،جودو،آرش میراسماعیلی،وزیر ورزش،کرونا،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: