کد خبر: ٢٨٦٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/17-١٥:٠١

آثار جشنواره فیلم فجر از امروز در آبادان و خرمشهر اکران می‌شوند.

 

آبادان نیوز _ سید محمد امین سپهریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفتگو با خبر شبانگاهی آبادان گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، از امروز در سینما‌های مهر و کیهان آبادان و سینما نخل خرمشهر در ۲ نوبت برای عموم نمایش داده می‌شود.  

وی افزود: این فیلم‌ها در ساعت ۱۹ و ۲۱ اکران عمومی می‌شود و هر سینما ۱۶ فیلم را نمایش می‌دهد.

سپهریان با اشاره به اینکه در صورت استقبال مخاطبان از یک فیلم، سانس فوق‌العاده در ساعت ۲۳ در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: در سینما‌ها بلیت فیلم‌های جشنواره فروخته نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت را به صورت اینترنتی، از سایت‌های www.irantik.com، iticket.ir، gisheh۷.ir خریداری کنند.

معاون هنری اداره فرهنگ ارشاد خوزستان تصریح کرد: برگزاری جلسات نقد و بررسی با حضور اساتید و پیشکسوتان و علاقه‌مندان به حوزه سینما، تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان سینمای استان هر روز یک نفر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلم‌‎سازی و مستندسازی، مسابقه نقد و تحلیل‌نویسی فیلم‌های جشنواره و ... از جمله بخش‌های جنبی جشنواره فیلم فجر در خوزستان است.

محمد برکت، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان هم با بیان اینکه در میان فیلم های جشنواره دو فیلم گل های باوارده و سینما متروپل مربوط به آبادان است گفت: این دو فیلم در سینما مهر به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: با توجه به اکران روزی شش فیلم در سینماهای آبادان و خرمشهر برنامه این فیلم ها با هم متفاوت است. 

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، استانداری خوزستان، حوزه هنری استان، صدا و سیما، سینما بهمن سبز، انجمن سینمای جوان و تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

با حضور جمعی از هنرمندان، روز گذشته از پوستر چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر در خوزستان رونمایی شد./ آبادان خبر

منبع: صداوسیما

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: