کد خبر: ١٦٧٤٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-٠٧:٠٨

دانش آموزان آبادان در مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات دانایی و توانایی موفق به کسب رتبه های برتر شدند .

 

به گزارش آبادان خبر، رمضانی مدیرآموزش و پرورش آبادان گفت:مسابقات دانایی و توانایی یکی از رشته‌‌های مسابقات فرهنگی و هنری است که دانش‌آموزان کتاب انتخاب شده توسط وزارت خانه را می‌خوانند و بر آن اساس آزمون می دهند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او با بیان اینکه جشنواره دانا و توانایی فرصتی بسیار خوبی برای آشتی دانش‌آموزان با یار مهربان است، افزود: کسب موفقیت چهار نفر از دانش آموزان آبادانی در مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات دانایی و توانایی مجتبی آلبوغبیش دانش آموز پایه سوم دبستان سلمان فارسی مقام اول استانی،شایان عبادی دانش آموز پایه اول دبستان سلمان فارس و سانیا رعیت دوست دانش آموز پایه ششم دبستان شهیده سحر بناری مقام دوم استانی را کسب کردند .

رمضانی با اشاره به راهیابی آبادان به مرحله کشوری ادامه داد: محمدمهدی یوسفی پایه دانش آموز پایه هشتم دبیرستان نخبگان در این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافت است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: