کد خبر: ١٥٤٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/25-٢٠:١٥

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان اعلام کرد: امسال هیچ مجوزی برای ورود زائران اربعین به عراق صادر نمی شود.

 

مکی یازع در گفتگو با خبرنگار آبادان خبر ، با اشاره به اخبارمنتشرشده درفضای مجازی وتصاویر و کلیپ های منسوب به عزیمت زائران دلسوخته اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از نقاط مختلف کشور به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران با کشورعراق، اظهار کرد: هم وطنان عزیز به ویژه کسانی که قصد عزیمت به سوی مرزها را دارند بدانند که تمامی اخبار منتشر شده درباره اعطای هرگونه مجوز ورود به عراق چه به صورت انفرادی و چه دسته جمعی محدود یا غیر آن کذب محض است و امسال هیچگونه مجوزی برای ورود زائران به عراق صادرنخواهد شد.

وی افزود: متاسفانه عناصر معاند و به ویژه ضد انقلاب وبه خصوص دشمنانی که هرساله برطبل اختلاف میان ملتهای مسلمان عراق وایران می کوبیدند، امسال با توجه به شرایط کرونایی رویه ی ایجاد تنش را در پیش گرفته اند. برابر اخبار موثق اینها قصد دارند تا با هدایت عاشقان زیارت اربعین به سمت مرزها و پس ازتجمع تعداد قابل توجهی ازمحبان اهل بیت درنقاط مرزی اقدام به شعله ورکردن وگسترش نارضایتی ها به سبب نبود امکانات پذیرایی و خدماتی کنند و سپس سوار برمرکب حق به هدف باطل خود برسند.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه وجذب مشارکتهای ستاد اربعین تصریح کرد: بر این اساس از تمامی هموطنان عزیز می خواهیم تا ضمن حفظ هوشیاری خود در این باره، از حرکت وعزیمت به سمت مرزها به زور جدی خودداری کنند تا همچون گذشته نقشه ی دشمنان را نقش برآب کنیم.

یازع یادآور شد: از محبان اباعبدالله الحسین (ع) تقاضا داریم تا در این زمینه به زائرانی که در راهند یا قصد حرکت وعزیمت به مرزها را دارند اطلاعات درست دهند تا در مرزها تجمع نکنند چرا که عدم تهیه امکانات خدماتی و رفاهی به طور حتم سبب بروز نارضایتی و به احتمال زیاد تنش در مرزها می شود لذا از مردم فهیم ایران اسلامی می خواهیم تا هوشیاری خود را حفظ و از حرکت به سمت مرزها به طور جدی خودداری کنند.

وی گفت: به طور حتم هم اینکه نیت زیارت اربعین را داشته باشیم به واسطه ی رافت و کرامت اهل بیت (ع) در زمره زائرانشان ثبت می شویم.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: