کد خبر: ٢٨٤٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/29-١٦:٤٧

نماينده مردم آبادان: با رویکرد و تلاش شهردار قطعا در آينده شاهد تغییرات زیادی در چهره شهر خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و این تلاش شهردار ستودنی است.

وی در نشست کمیسیون عمرانی آبادان افزود: بزرگترین چالش مردم آبادان عدم زیرساخت مناسب در معابر شهری است که در این راستا و جهت توسعه عمران شهری و بهسازی معابر آبادان ٦٧٠ میلیارد ریال اعتبار به این شهر اختصاص یافت.

مختار بیان کرد: پس از اختصاص این اعتبار شهرداری آبادان روکش آسفالت در مناطق مختلف شهر را آغاز کرده است که در برخی مناطق پروژه ها پایان یافته و در برخی مناطق نیز پروژه در حال انجام است و بزودی چند پروژه روکش آسفالت در مناطق مختلف نیز آغاز می شود.

نماینده مردم آبادان اظهار داشت: موافقت نامه برنامه بودجه در آبادان نیز پس از انجام برخی پروژه ها تحقق یافته است، البته در برخی مناطق پروژه ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شهرداری ۵۰ درصد باقی مانده تا پایان سال اجرایی خواهد شد تا معابر شهری وضعیت بهتری پیدا کنند.

او بیان کرد: بهسازی معابر اصلی جاده دسترسی بنادر و دریانوردی آبادان از ایستگاه یک تا پنج، ۴۰ متری ذوالفقاری سال گذشته عملیاتی شد و در حال حاضر و در ادامه این پروژه نیز از ایستگاه پنج تا ۱۲ نیز در حال اجرا است.

این نماینده مجلس ضمن قدردانی از تلاش شهردار در پروژه های اخیر گفت: جا دارد از شهردار آبادان برای پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی در بخش مناطق فرسوده تشکر کرد، با گرفتن قیر رایگان شهرداری آبادان توانسته معابر بخشی از مناطق فرسوده شهر را زیر آسفالت ببرد.

وی افزود: طی تفاهم نامه ای که بین بنیاد مستضعفان و شهرداری آبادان برای ایجاد زیرساخت از جمله احداث پیاده رو در منازل بهزیستی منعقد شد این پروژه اکنون آغاز به کار کرده و در مرحله بعدی روکش آسفالت این مناطق نیز اجرایی خواهد شد.

نماینده آبادان در پایان گفت: با رویکرد و تلاش شهردار قطعا در آينده شاهد تغییرات زیادی در چهره شهر خواهیم بود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: