کد خبر: ١٦١٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/23-٠٩:٥٩

نشست هماهنگی برگزاری مانور ویژه مقابله با کرونا با حضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد. در این نشست مقرر گردید، در روز مانور مقابله با کرونا 100 هزار عدد ماسک در مناطق محروم آبادان توزیع گردد.

 

به گزارش آبادان خبر، در این نشست موسوی اجرای این مانور را اقدامی حیاتی در جهت افزایش توان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان خواند.

وی تصریح کرد:با توجه به آغاز موج گسترده دیگری از ابتلای کووید ۱۹ در سراسر کشور مقرر گردید کلیه دستگاه‌های اجرایی از حداکثر توان خود چه در تأمین و تدارک امکانات بهداشتی و چه در سطح همکاری با مدیریت مرکز ستاد در فرمانداری ویژه آبادان استفاده کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان با تأکید بر اهمیت مناطق پرخطر از جمله بازارها و پاساژها، خواستار پایش بیشتر این مناطق در برنامه‌های آتی شد.
موسوی افزود: می بایست وضعیت قرمز منطقه همچون شعاری در همه نقاط شهرستان به مردم گوشزد شود.

شایان ذکر است در روز مانور صد هزار ماسک توسط ادارات  تهیه و توسط خود ادارات به مناطق محروم تحویل داده می شود.
همچنین هیئت مدیره ی  مجتمع های تجاری در این روز درب ورود مجتمع ماسک به صورت رایگان توزیع می کنند.
شایان ذکر است  سه شنبه ی هفته ی آتی ساعت ۹ صبح مانور مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
کارگروه تخصصی جهت برنامه ریزی مانور در حضور معاون عمرانی تشکیل شده است که متشکل از (معاون عمرانی _ بسیج و اتاق اصناف _ روابط عمومی فرمانداری _ نماینده سمن ها   _ فوریت های پزشکی _ آتشنشانی _ اتحادیه لنج داران _ تاکسیرانی و… )می باشد.

نصب بنرهای متحد الشکل با مضمون”شهروند عزیز، وضعیت قرمز است”، به صدا در آوردن آژیرهای اضطراری و ایجاد پایگاه سیار تب سنجی و غربالگری از دیگر برنامه های این مانور خواهد بود.

منبع:فرمانداری آبادان

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر  اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: