کد خبر: ١٥٧٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/06-١٧:١٥

استاندار خوزستان از احداث حدود ۴۰۰ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خوزستان از سال ۹۶ تاکنون خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح همزمان ۲۵ مدرسه برکت در خوزستان که امروز (۶ مهرماه) در شعیبیه شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت باید نهایت تشکر را کرد زیرا در سیل و زلزله مسجدسلیمان و دیگر مسائل، همیشه همراهی و حمایت‌های فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۴۰۰ کلاس درس با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خوزستان احداث شده است. سال گذشته نیز ساخت ۲۰۸ کلاس درس با مشارکت این ستاد به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه اکنون ۸۵ مدرسه با همکاری بنیاد برکت در خوزستان در حال ساخت است، بیان کرد: این مدارس که شامل ۲۰۰ کلاس درس هستند، در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند. امسال نیز قرار است با همکاری بنیاد برکت ۲۰۵ کلاس درس در خوزستان احداث کنیم.

او عنوان کرد: کارهای اشتغال‌زا و سرمایه‌گذاری زیربنایی در حوزه‌های نفت، درمان و بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خوزستان انجام شده و در حال انجام‌ است. شرکت فولاد جهان‌آرا خرمشهر که در جهت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در حال ساخت است و امسال به بهره‌برداری می‌رسد نیز از دیگر اقدامات شایسته این ستاد در خوزستان است.

منبع:استانداری خوزستان

خوزستان،استانداری خوزستان،غلامرضا شریعتی،ستاد اجرایی فرمان امام،اقتصاد مقاومتی،جهش تولید،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،بنیاد برکت

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: