کد خبر: ١٥٧٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/06-١٦:٥٤

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی کامل این نیرو برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در آبهای سرزمینی گفت:پاسخ سپاه به تجاوز دشمن کوبنده است.

 

به گزارش آبادان خبر، سردار پاسدار علی تنگسیری یکشنبه در حاشیه همایش نقش عشایر در هشت سال دفاع مقدس در آبادان اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت ما در دوران جنگ تحمیلی همواره علیه ظلم و استکبار متحد بود و کشورهای متخاصم نتوانستند خدشه‌ای به این مقاومت مردمی وارد کنند و دشمنان امروز هم بی‌شک نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: اگر دشمن ملت ما را تهدید کند، ما نیز پاسخ او را با شدیدترین تهدید می‌دهیم، پیش از انقلاب برد موشک‌های وارداتی برای شناورهای وارداتی به ۴۵ کیلومتر محدود می‌شد در صورتی که امروز به همت جوانان توانمند سپاه پاسداران و وزارت دفاع، موشک‌های کروز ساخت داخل اهداف خود را با دقت در فاصله ۷۰۰ تا هزار کیلومتری مورد اصابت قرار می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مقابل دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا پای جان خواهیم ایستاد و میدان را در مقابل آنها خالی نخواهیم کرد و آسیب جدی به پیکره استکبار جهانی وارد می‌کنیم.

سردار پاسدار تنگسیری افزود: نیروی دریایی سپاه و ارتش بر تنگه هرمز و خلیج فارس اشراف کامل دارند و حضور آمریکا در این منطقه هیچگونه امنیتی را به دنبال ندارد.

وی بیان کرد: آب‌های سرزمینی ما از امنیت بالایی برخوردار هستند و فرزندان این کشور شبانه روز آب‌های سرزمینی را پایش کرده و خواب را بر چشم دشمنان بخصوص آمریکای جنایتکار حرام کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به لحاظ تجهیزات نظامی به نقطه‌ای رسیده ایم که توان مقابله با هرگونه سلاح دشمن را داریم و محکم در مقابل دشمن خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم منافع ایران اسلامی در خلیج فارس و سرزمین‌های آبی از سوی دشمن به خطر بیفتد.

سردار پاسدار تنگسیری با اشاره به الحاق ۱۸۸ پهباد و ۱۱۲ شناور رزمی در سال جهش تولید به نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: فرمان ولی امر مسلمین در نیروی دریایی سپاه در سال جهش تولید عملی شد و تا پایان سال نیز به ظرفیت توان نیروهای دریایی سپاه اضافه خواهد شد.

منبع:ایرنا

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبر اروند،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: