کد خبر: ١٥٦٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/02-١٨:٥٩

استاندار خوزستان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان گفت: امیدواریم تا بتوانیم با تکیه بر توان جوانان خود در پیشگاه خدا و شهدا برای توسعه و آبادانی استان و این شهر ها با وجود تمامی تحریم های ظالمانه و محدودیت هایی که استکبار بر سر راه ما قرار داده و رفتار خردمندانه آنچه منافع کشور و اسلام و انقلاب هست را در نظر گرفته و در آن مسیر قرار بگیریم.

 

به گزارش آبادان خبر، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان با حضور در مزار شهدای گمنام دفاع مقدس ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: تلاش مسئولین بر این بود تا این باغ موزه دفاع مقدس به صورت طبیعی آماده و افتتاح شود.

وی افزود: نباید از نظر دور بماند که وجب به وجب خاک ارزشمند خوزستان علی الخصوص آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان و شوش و دیگر شهر ها، باغ موزه های طبیعی دفاع مقدس هستند و با قدم نهادن در هر منطقه از این شهر ها شاهد اثر و خاطره ای از ۸ سال دفاع مقدس و جان فشانی ها و ایثار گری های مقربترین و بهترین بندگان صالح خدا در قرن حاضر را که حجت خدا بر روی زمین بودند خواهید دید.

شریعتی با ابراز افتخار به زندگی در عصر این چنین افرادی به جهت بهره بردن از انوار الهی آنها گفت: قطعاً آبادان و خرمشهر کسری ها و کاستی هایی را با خودش حمل می کند و حرف های ما به این معنا نیست که توانستیم تمامی مشکلات این دو شهرستان را حل کرده باشیم.

وی بیان کرد: تا جایی که در طول دولت های مختلف در توان بوده سعی شده تا این مشکلات رفع شود و امیدواریم اهتمام بر این امر بیشتر شود و همه ی ما در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: بلآخره کسانی که ماندند و با ایستادگی از این خاک دفاع کردند حق بیشتری بر گردن کشور دارند و ما نیز قصد کوتاهی در حق آن عزیزان را نداریم.

وی گفت: امیدواریم تا بتوانیم با تکیه بر توان جوانان خود در پیشگاه خدا و شهدا برای توسعه و آبادانی استان و این شهر ها با وجود تمامی تحریم های ظالمانه و محدودیت هایی که استکبار بر سر راه ما قرار داده و رفتار خردمندانه آنچه منافع کشور و اسلام و انقلاب هست را در نظر گرفته و در آن مسیر قرار بگیریم.

منبع:استانداری خوزستان

خوزستان،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی،باغ موزه دفاع مقدس،باغ موزه دفاع مقدس آبادان،دفاع مقدس،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: