کد خبر: ١٥٦٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/02-١٨:٢٢

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: امنیت امروز کشور مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

به گزارش آبادان خبر، سردار پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا روز چهارشنبه در حاشیه گشایش باغ موزه آبادان، اظهار کرد:شهدا با ایثارگری خود جلوی دشمن بعثی ایستادند و از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند و امروز امنیت کشور را مدیون خون آنها هستیم.

وی افزود: روش و سیره شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است را باید ادامه دهیم تا در محشر شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور  با تاکید بر ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امیدوارم همانگونه که رهبر انقلاب به رزمندگان نگاه ویژه و سرمایه‌ای دارند، این سرمایه را حفظ کنیم و در راه نشر و گسترش آن کوشش کنیم.

سردار خادم‌سیدالشهدا افزود: امروز باید در مسیر شهدا حرکت، و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم؛ هفته دفاع مقدس درس‌های عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که باید در جامعه امروز به کار گرفته شود.
وی رمز تداوم و اقتدار یک ملت و کشور را اجرای تصمیمات مهم و قدرتمندانه ذکر کرد و گفت:گرفتن تصمیمات مهم و قدرتمند نیازمند همراهی مردم، اقتدار و صلابت سیاسی و مسوولان صادق، راستگو و پرتلاش است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به رشادت مردم آبادان در دفاع مقدس بیان کرد:آبادان شهر مقاومت است، بارها و بارها بمباران شد؛ مردم مقاوم آبادان و خرمشهر مقاومت کردند تا وجبی از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: حضور مردم در این ۲ شهر افزایش انگیزه رزمندگان را در پی داشت و این روحیه باعث شد رزمندگان با کمک مردم و به فرمان رهبر کبیر انقلاب حصر آبادان را بشکنند.

باغ موزه دفاع مقدس آبادان در آستانه پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان روز چهارشنبه به صورت ویدیوکنفرانس از سوی رییس مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح گشایش یافت.

آبادان در جنگ تحمیلی چهار هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

منبع:ایرنا

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند   

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: