کد خبر: ٢٨٩٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/01-١١:٢٤

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد.

 

آبادان نیوز _ براساس حکمی از سوی علی زارعی، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، روح‌الله خزایی به‌عنوان معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار‌ها منصوب شد.

درحکم صادره از سوی رییس منطقه آزاد اروند خطاب به معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌و‌کار‌ها منطقه آزاد اروند آمده است: به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی و جهاد در راه خدا، پیروی کامل از منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای) مد ظله العالی) رعایت سلسله مراتب سازمانی و با بهره گیری از تجارب گذشته با انجام مأموریت ها و وظایف محوله بتوانید گام های موثری در جهت رضای خداوند تبارک و تعالی و اجرای موفق مأموریت ها بردارید.

روح اله خزایی پیش از این سرپرستی معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه  آزاد اروند را عهده دار بود./ اخبار منطقه آزاد اروند


سیدی: افزایش ۱۵درصدی اقامت در هتل های منطقه آزاد اروند

سیدمحمد سیدی، مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه پیش بینی می شود در نوروز ۱۴۰۲ شاهد رشد چشمگیر گردشگران در شهرستان های آبادان و خرمشهر باشیم، اضافه کرد: با توجه به آمار به دست آمده تا کنون نیز افزایش ۱۵ درصدی اقامت در هتل ها و رشد ۵۰ درصدی گردشگران خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل در منطقه را داشته ایم.

سیدی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند با ظرفیت‌های متنوع طبیعی، مذهبی و بازار هر ساله شاهد حضور گردشگرانی از سراسر کشور است که همین امر باعث می شود بعنوان متولی این امر، مهیا نمودن رضایت مسافران عزیز در اولویت برنامه های نوروزی قرار گیرد.

وی فراهم آوردن مکان های مناسب برای اقامت مسافران را هدف اصلی این مدیریت عنوان کرد و افزود: در همین راستا آماده سازی مراکز اقامتی و یادمان ها جهت استقبال از مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گرفته و طی بازدید های مستمر از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری از نزدیک روند آماده سازی این مراکز جهت استقبال از گردشگران بررسی می شود.

رییس توسعه گردشگری منطقه آزاد اروند ادامه داد: هم اکنون یادمان های شلمچه،علقمه و والفجر آماده استقبال از راهیان نور و گردشکران است.

سیدی اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز برنامه ریزی های لازم انجام شده که علاوه بر خدمات رسانی مطلوب به مسافران، شأن این ماه مبارک نیز حفظ شود./ اخبار منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: