کد خبر: ٢٨٦١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/14-١١:٠٥

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد؛

دستگیری سارق خودرو در آبادان

رییس پلیس آبادان از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

 

آبادان نیوز _ سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی اعلام سرقت به عنف خودروی ۲۰۶ با تهدید سلاح کمری در سطح حوزه استحفاظی بلافاصله با اجرای طرح مهار و کنترل خودروها، شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی  در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری با مشاهده خودروی مذکور دستور توقف خودرو مورد نظر را صادر، سارق با بی توجهی به ایست پلیس به سرعت خود ادامه داده، که با واکنش سریع ماموران مواجه، خودرو سرقتی توقیف و فرد سارق کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب سرقت دستگیر شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح کمری بکار رفته در صحنه جرم کشف شد گفت: متهم در بازجویی با پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان معترف و جهت سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی گردید و خودرو نیز به مالک مسترد شد.

رییس پلیس آبادان با هشدار به شهروندان، بیان کرد: جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را با سرعت به شماره تلفن فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند./ آبادان خبر

منبع: رکنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: