کد خبر: ٢٠٣٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/25-٢٢:٠٤

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از درخشش نمایندگان قرآنی منطقه آزاد اروند در هفتمین دوره مسابقات کشوری مناطق آزاد، خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه هفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور به مدت ۲ روز و به صورت مجازی در جزیره کیش برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات به دلیل شرایط ناشی از کرونا به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید.

طمیمیان تصریح کرد: در بخش تیمی این مسابقات منطقه آزاد اروند توانست رتبه اول بخش تیمی را کسب نماید و در بخش های انفرادی؛ مینا چشم سبز در رشته حفظ کل رتبه اول، عذرا صبری نژاد رتبه اول بخش ترتیل، عدنان مومنین رتبه دوم قرائت تحقیق، امین میمندی رتبه سوم ترتیل و محمد امیری فرد رتبه دوم حفظ کل را از آن خود کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند این عناوین را نشان از شایستگی و توانمندی قرآنیان آبادان و خرمشهر دانست و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات پس از اروند و کیش، مناطق آزاد تجاری انزلی و قشم به‌ترتیب مقام دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

درهفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور، از هر یک از مناطق آزاد هفتگانه کشور ۶ شرکت کننده حضور داشتند که در مجموع ۴۲ نفر آقا و خانم از این مناطق، درمسابقات قرآن شرکت کردند.

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: