کد خبر: ٢٠٢٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-٢١:٥١

۳۵ معلم نمونه کشوری و استانی در آبادان و خرمشهر روز سه‌شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت روز معلم با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی تجلیل شدند.

 

به گزارش آبادان خبر سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان آبادان و خرمشهر در سالن اجتماعات این منطقه با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنایی توسعه همه جانبه کشور است بیان کرد: فرهنگیان در این عرصه از ایده‌ها، پیشنهادات و انتقادات به مجموعه منطقه آزاد اروند دریغ نکنند.

حسین گروسی ادامه داد: خوشحالیم که از بین فرهنگیان آبادان و خرمشهر رتبه‌های کشوری و استانی را برای این ۲ شهرستان به ارمغان آورده‌اند.

وی گفت: منطقه آزاد اروند با موقعیت استراتژیک و استثنایی در همجواری با کشورهای منطقه، فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم کرده و این منطقه آمادگی را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم دارد.

امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین بیان کرد: سند بنیادین آموزش و پرورش مساله بسیار مهمی است و لازم است به ارتقای سطح علمی معلمان و ایجاد مشوق‌ها برای این قشر در منطقه آزاد توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور با بیان اینکه منطقه آزاد اروند الگویی برای سرزمین اصلی شود گفت: براساس آموزه‌های دینی رهبر معظم انقلاب در سند تحول بنیادین در بیانیه گام دوم ماموریت‌ها را تعیین کرد.
وی افزود: ماموریت دوم تربیت نیروی انسان تراز جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف نظام و استقلال به تمام معنی در ابعاد مختلف است.
وی گفت:ماموریت دیگر ما بنای تمدن نوین اسلامی است که باید افرادی را تربیت کنیم که بتوانیم تمدین نوین اسلامی را بر اساس آموزه‌های و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام عادل‌پور ادامه داد:ماموریت نهایی تربیت افسران و سربازان برای زمینه سازی ظهور امام مهدی عج است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین با گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: معلمان در وضعیت جدید کرونایی، خلاقیت خود را بروز دادند و اقدامات ارزشمندی را به مجموعه آموزش و پرورش ارایه دادند.

کورش مودت افزود: کرونا نشان داد که هیچ آموزشی جایگزین حضور در مدرسه را ندارد ولی به ناچار و همه اذعان دارند که فرهنگیان جهاد آموزشی را در این دوره داشتند.

وی ادامه داد: همکارانی که به دلیل نبود دسترسی دانش‌آموزان به وسایل الکترونیکی فاصله ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را در روستاهای دوردست برای آموزش دانش آموزان طی می‌کردند جای تقدیر دارند.

مودت گفت: یک اقدام بزرگ آموزشی خلق سامانه شاد بود که تاکنون ۳۳ میلیارد پیام و ۱۲ میلیارد فایل در این سامانه گذاشته شده است. بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز و ۷۶۰ هزار معلم و ۱۲۰ هزار مدیر در سطح کشور در این سامانه فعالیت دارند و این نشان از یک دستاورد مهم علمی است.

 

مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،آبادان،خرمشهر،کرونا،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: