کد خبر: ٢٠٢٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-١١:٥٤

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از آتش‌سوزی سیرک بزرگ شیراز خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، محمدهادی قانع عصر دوشنبه گفت: ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه روز دوشنبه حادثه آتش سوزی در سیرک واقع در بلوار دکتر حسابی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله مأموران دو ایستگاه آتش نشانی ۸ و ۴ به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: در این حادثه قسمت چادر سیرک و بخشی از سکوهای تماشاگران که از صندلی‌های پلاستیکی پوشیده شده بود کاملاً شعله ور و در حال سرایت به کانکس‌های مجاور چادر و محل اسکان کارکنان سیرک بود.

قانع ادامه داد: این سیرک به وسیله مواد قابل اشتعال از جمله برزنت، گونی و داربست بصورت موقت ساخته شده بود و وزش شدید باد کار اطفا را با مشکل مواجه کرده بود آتش نشانان با ارزیابی اولیه محل حادثه برای اطفای سریع شعله‌های سرکش آتش وارد عملیات و موفق شدند در کمتر از چند دقیقه آتش را مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.

قانع خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فردی در فضای داخلی سیرک حضور نداشت این حادثه هیچ مصدومی نداشت اما باید به مسئولین برپایی چنین فضاهایی توصیه کرد که اقامتگاه‌های موقتی که به صورت سیرک، نمایشگاه و ... برپا می‌شوند حتماً باید به تجهیزات اطفای حریق و نگهبان مجهز باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه این عملیات که علت آن در دست بررسی است با لکه گیری کامل محل و اطمینان از ایمنی آن به پایان رسید، گفت: در این حادثه ۷۰ صندلی از قسمت تماشاگران و ۳۰ درصد چادر سیرک طعمه حریق شد.

 

شیراز،سازمان آتش نشانی شیراز،سیرک،حادثه آتش سوزی،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: