کد خبر: ١٩٦٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/03-٠٢:٢٤

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر از انفجار گاز در یک منزل مسکونی و مصدومیت شدید یک فرد در شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر اظهار داشت:طی تماس شهروندان راس ساعت۱:۴۶بامداد باسامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی خرمشهر مبنی بر انفجار گاز دریک منزل مسکونی واقع در خیابان میلانیان خرمشهر دوتیم عملیاتی و یک تیم امدادو نجات از سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر به محل اعزام شدند.

او افزود: دوتیم اطفایی آتش نشانی خرمشهر بلافاصله بعد از حضور در محل حادثه کار اطفاء را آغاز کردند وتیم امدادونجات سازمان آتش نشانی نیز فرد صدمه دیده ناشی از انفجار گاز که فردی حدودا ۴۵ ساله بود را به بیرون محل حادثه انتقال دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر تصریح کرد: عوامل تیم اورژانس با تماس فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی درمحل حضور پیداکردند و فرد مصدوم را برای ادامه مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج)خرمشهر منتقل نمودند.

جعفری گفت:متاسفانه باپیگیری معاونت عملیات سازمان آتش نشانی باخبر شدیم حال عمومی فرد مصدوم وخیم است و برای ادامه معالجات به مرکز استان خوزستان منتقل شده است.

او افزود:علت بروز حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی درحال بررسی است.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: