کد خبر: ١٩٤٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١١:٥٥

مدیر صمت خرمشهر گفت: در خرمشهر به اندازه ی کافی روغن دولتی روانه بازار شده است و در شهرستان کمبود روغن نداریم.

 

به گزارش آبادان خبر، مقدم،مدیر صمت خرمشهر اظهار داشت:عامل اصلی تشکیل صف های طولانی، بی تفاوتی شهروندان است که علیرغم قرارگرفتن در وضعیت قرمز کرونایی و وجود روغن در بازار، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به تشکیل صف ادامه می دهند.

او ادامه داد: بیش از ۴۰ فروشگاه در سطح شهرستان در حال عرضه روغن دولتی به مردم بودند، اما در حال حاضر تعداد آن ها را به ۶۰ فروشگاه افزایش دادیم تا با رعایت مردم، این صف ها به حداقل برسند.

هیچ گونه کمبودی در بازار مرغ نداریم
مدیرصمت خرمشهر در اشاره به مشکل کمبود مرغ در چند روز گذشته گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در بازار مرغ نداریم و تمام فروشگاه های مرغ فروشی در حال عرضه مرغ به مردم هستند.

او تصریح کرد: امروز ۹ تن مرغ کشتار روز روانه ی بازار خرمشهر شده که هرکیلو با قیمت مصوب دولتی ۲۸ هزار تومان به مردم عرضه می شود، همچنین با افزایش تعداد ماموران ستاد تنظیم بازار، آن ها را در تمام فروشگاه های مرغ فروشی شهرستان مستقر کردیم تا درصورت مشاهده گران فروشی اخطار لازم را به فروشندگان متخلف بدهند.

مقدم در پایان گفت: با وجود مرغ و روغن به مقدار کافی در بازار، از مردم میخواهیم تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خرید اقلام مورد نیاز خود به بازار بروند تا سلامت خود و خانواده هایشان را به خطر نیندازند.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: