کد خبر: ١٨٤٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/14-١٨:٠٤

دبیر هیات فوتبال آبادان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای دیدار تیم‌های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس وجود ندارد گفت: ورزشگاه تختی آبادان آماده برگزاری این دیدار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

به گزارش آبادان خبر، امید صالحیان پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز آبادان از نظر شیوع کرونا، تدابیر لازم برای برگزاری دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم لیگ برتر دیده شده است و مشکلی خاصی برای انجام این دیدار وجود ندارد.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونای شهرستان همچنین نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کاملا کنترل خواهد شد تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

دبیر هیات فوتبال آبادان گفت: روز گذشته نیز نشستی با اعضای ستاد کرونای شهرستان آبادان در رابطه با برگزاری این دیدار انجام شد تا بازی با شرایط کاملا ویژه بین ۲ تیم انجام شود.

صالحیان بیان کرد: در این دیدار خبرنگاران و عکاسان نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پوشش رسانه‌ای حضور دارند و طبق لیست اعلام شده در نشست های قبل و بعد از بازی نیز حاضر خواهند شد.

وی افزود: تمامی نقاط زمین و توپ‌های بازی نیز ضدعفونی خواهند شد ضمن اینکه تدابیر امنیتی برای حضور تیم پرسپولیس در هتل محل اقامت از سوی نیروی انتظامی و دانشکده علوم پزشکی آبادان تدارک دیده شده است.

صالحیان گفت: تمام تلاش مجموعه هیات فوتبال و شرکت پالایش نفت آبادان برگزاری دیداری تماشاگرپسند و به دور از حاشیه است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شنبه هفته آینده در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ابرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: