کد خبر: ١٨٤٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/14-١٠:٣٧

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری و کشف بیش از ۱۰۰ هزار قوطی کنسرو آناناس و نوشابه انرژی‌زا در سواحل آبراه بین‌المللی اروند (آبادان) خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ یدالله شرفی جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی آبادان مستقر در پاسگاه شناور دهانه بهمنشیر موفق شدند که یک فروند شناور باری حامل محموله کنسروهای قاچاق و نوشابه‌های انرژی‌زا را در آب‌های شمالی خلیج‌فارس متوقف کنند.

اوافزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده ۷۲ هزار قوطی نوشابه انرژی‌زا، ۳۰ هزار قوطی کنسرو آناناس و ۸۶ هزار و ۴۰۰ عدد لیوان سفالی را که قاچاق و بدون مجوز قانونی بارگیری شده بودند، کشف کردند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را بالغ‌بر ۲۷ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ شرفی عنوان کرد: دریابانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان هرگونه تحرکات را زیر نظر گرفته و با قانون‌شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی می‌کنند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: