کد خبر: ١٨٣٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/11-١٨:٥٠

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارونداز برگزاری 55 وبینار آموزشی تخصصی در حوزه، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در منطقه خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان برگزاری وبینارها در عصر کرونا را گامی مهم در توسعه فرهنگی منطقه دانست و گفت: ایجاد اشتغال و توان افزایی افراد از جمله اهداف برگزاری وبینارهای آموزشی در سال جاری بود که خوشبختانه مدیریت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند توانست با برپایی ۵۵ وبینار تخصصی سهم بسزایی در توسعه این حوزه داشته باشد.

طمیمیان تصریح کرد: نو آوری و خلاقیت، بازاریابی و فروش، مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان در کنار خلق بازارهای جدید در صنعت گردشگری، از جمله دوره های آموزشی بودند که توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند.

قدرت اله طمیمیان با اشاره به همه گیری ویروس کرونا، تکنولوژی «وبینار» را جایگزین مناسبی برای آموزش از راه دور با حفظ فاصله فیزیکی عنوان کرد و افزود: با برگزاری کلاس های آنلاین می توان هزینه‌های جانبی و اضافی را حذف و در بودجه صرفه جویی کرد؛ ضمن آنکه به دلیل نبود محدودیت در فضا می‌توانید در هر وبینار شرکت کنندگان بسیار بیشتری را داشته باشید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آخز اظهار داشت: مدیریت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی جمعا در ۱۴۳۸ ساعت با ۲۴۶۴ شرکت کننده در ۵۵ وبینار تخصصی، نقش مهمی در رشد و شکوفایی این صنعت اثرگذار داشته است.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: