کد خبر: ١٨٣٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/11-١٧:٠٩

فرماندار ویژه آبادان گفت: برخی اصناف و شهروندان از مصوبات ستاد کرونای شهرستان تخطی می‌کنند.

 

 

به گزارش آبادان خبر، فرماندار ویژه آبادان امروز اظهار داشت: گرچه مصوبات ستاد کرونا در شهرستان صددرصد اجرا نمی‌شود اماتاثیر خودش را در جامعه گذاشته است.

زین العابدین موسوی با بیان اینکه برخی از اصناف از مصوبات ستاد کرونا تخطی می‌کنند گفت: برخی کسبه به شدت در مقابل اجرای مصوبات ستاد کرونا مقاومت می کنند که با آنان برخورد قانونی می شود و تاکنون چندین مغازه پلمپ شده و یا برای آنان پرونده تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را مراعات می‌کنند مزیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است افزود: استمهال چک‌ها یکی از مزیت‌هایی است که برای اصناف مقید به تفاهم نامه‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.
فرماندار ویژه آبادان همچنین گفت: حداقل سه بار در هفته جلسه ستاد کرونا فقط در فرمانداری تشکیل می‌شود و خلوت شدن آرمستان‌ها و نیز بازار جمعه از جمله آثار مصوبات ستاد کروناست و در بسیاری جا‌های دیگر نیز این اثر گذاری نیز مشهود است وی افزود: متاسفانه برخی شهروندان تصور درستی از کرونا ندارند و موارد بهداشتی را مراعات نمی‌کنند و جامعه را به مخاطره میاندازند در حالی که همه باید خود را موظف به رعایت موازین بهداشتی کنند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

 منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: