کد خبر: ١٨٣٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/10-١٦:٤٧

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت:بیماران کووید ۱۹به دلیل تکمیل ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان‌های هدف کرونا در آبادان، در بیمارستان ولیعصر خرمشهر بستری می‌شوند.

 

به گزارش آبادان خبر، هنگامه پروین یکشنبه با اشاره به اختصاص ۲۹ تخت بستری به همراه ۶ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان ولیعصر خرمشهر اظهار داشت:با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان خرمشهر تجهیز و  ورودی این بخش از کل بیمارستان مجزا شد.

وی افزود:هم اینک ۱۲ بیمار با علائم حاد تنفسی و با علایم بیماری کرونا در این بخش بستری هستند و منتظر جواب آزمایش آنها هستیم ضمن اینک یک بیمار قطعی کووید ۱۹ در خرمشهر بستری است.

پروین با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و رهگیری موارد مثبت کووید ۱۹ در محل کار و منزل در قالب طرح محله محور سردار شهید سلیمانی در خرمشهر گفت: ۱۲ تیم رهگیری و پایش‌ شبکه بهداشت و درمان خرمشهر به همراه گروه‌های جهادی در این طرح همکاری دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به بازرسی و نظارت بر بازار خرمشهر گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت بازرسی ویژه ضربتی بهداشتی در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی با مشارکت نماینده فرمانداری، نیروی‌های اداره صمت، اصناف،  اماکن نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی شهرداری خرمشهر در حال اجرا است.

پروین افزود:در بازرسی های انجام شده ضمن آموزش نکات بهداشتی به بازاریان به آنها یادآوری می‌شود در صورت تدوام رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی آنها پلمب خواهند شد.

خرمشهر  ۶هزار واحد صنفی دارد.

خرمشهر زیر نظر خدمات بهداشت درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

در حال حاضر شهرستان خرمشهر و ۱۰ شهرستان دیگر استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایرنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: