کد خبر: ١٨٣٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/10-١٢:٠٤

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان گفت: تجربه بازیکنان مهرام از ما بیشتر بود که توانستند بازی را کنترل کرده و نتیجه را به سود خود تمام کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، شایسته متشرعی در خصوص بازی مقابل مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، عنوان کرد: بازی رفت قابل قبول بود و تقریبا در این بازی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. نتیجه 92 بر 80 نشان می‌دهد کیفیت بازی خوب بوده و بچه‌ها توانسته بودند از توانایی خود به خوبی استفاده کنند. ما کوارتر سوم را در حالی واگذار کردیم که مهرام از نظر تجربه به بازیکنان ما سرتر است. ما تیم جوانی داریم در حالی که مهرام مهره‌های باتجربه‌ای دارد که توانستند به خوبی بازی را کنترل کرده و نتیجه را تغییر دهند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ادامه داد: در دور برگشت هم برنامه‌ریزی‌هایی کرده بودیم اما متاسفانه بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستیم نتیجه مطلوبی را که دنبال آن بودیم به دست آوریم. من در این 2 سالی که کنار نفت بودم تمام سعی و تلاشم را روی پیشرفت سطح عملکرد بازیکنان بومی و بازیکنانی را که در اختیار داشتم، متمرکز کردم.

وی با اشاره به جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر، یادآور شد: تیم‌ها 2-3 بازیکن خارجی دارند که همین باعث شده بازیکنان ایرانی روی نمیکت باشند و فرصت بازی کمتری داشته باشند اما ما با جذب یک بازیکن خارجی فرصت بازی را برای بازیکنان ایرانی فراهم کردیم. تفکر من این است با داشتن یک بازیکن خارجی هم می‌توان بهترین عملکرد را داشت.

متشرعی درباره پخش زنده مسابقات بسکتبال، خاطرنشان کرد: این موضوع در ایجاد انگیزه بازیکنان و افزایش سطح عملکرد تیم‌ها خیلی تاثیرگذار بوده است. با توجه به اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما باز هم همان حال و هوای خوب مسابقات را داشتیم چون می‌دانستیم طرفداران تیم‌ها و خانواده‌ها مسابقات را زنده تماشا می‌کنند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: