کد خبر: ١٨٢٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/04-١٧:١٦

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت : نفرات برگزیده جشنواره مجازی کشوری شعر فجر فاطمی معرفی شدند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ،رضا مردانی اظهار کرد :جشنواره ی ملی شعر فجر فاطمی به همت کانون بسیج مداحان آبادان و با همکاری و مشارکت اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه ی آزاد اروند برگزار شد نفرات برگزیده جشنواره مجازی کشوری شعر فجر فاطمی را اعلام کرد.

مردانی به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی میزبان ۱۶۴ قطعه شعر در قالب رباعی و دوبیتی بود که از سوی  ۳۸ شاعر ملی ارسال شد .

وی بیان کرد: از ۱۶ استان کشور آثار مختلفی  به جشنواره  ارسال شد  .که از این تعداد شرکت کننده شش نفر به مرحله ی نهایی راه یافتند و بعنوان برگزیدگان این جشنواره ی مجازی معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: آقایان ؛ بهرام مژدهی از گیلان ،امیر مومنی از تهران ،سید اکبر سلیمانی از کهکیلویه و بویراحمد ،سید علیرضا شفیعی از اهواز و خانم ها ؛ سمیه تورجی از تهران ،ماهرخ دوستی از تهران بعنوان نفرات برگزیده جشنواره مجازی ملی شعر فجر فاطمی معرفی شدند.

مردانی خاطر نشان کرد: داوری این جشنواره را جلیل صفر بیگی ودبیر علمی جشنواره را منتصر درویشی بر عهده داشت .

قابل ذکر است  ارسال اشعار به این جشنواره از یکم بهمن ماه تا 16 بهمن ماه ضورت گرفت و داوری آن در ابتدای اسفندماه جاری انجام شد.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: