کد خبر: ١٧٦٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/07-١٥:٣٩

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:دیروز ۲۰ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، شکر الله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز ۲۰ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد ۵ نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری شدند.

سلمان زاده گفت:از این ۲۰ نفر ۱۸ مورد بصورت سرپایی هستند (آبادان ۵ نفر،خرمشهر ۲ نفر و شادگان ۱۱ نفر) 

او ادامه داد: هم اکنون ۲۵ بیمار در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند و ۵ نفر ترخیص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در منطقه به پایین‌ترین میزان ممکن رسیده است و متاسفانه فقط ۳۰ درصد مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از ماسک استفاده می کنند.

سلمان زاده در پایان از شهروندان خواست که تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک ، شست و شوی مرتب دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است را رعایت کنند و از تردد غیرضروری در اجتماع پرهیز کنند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: