مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت های سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: مجوز هیچ گونه تغییر کاربری اراضی فضای سبز و باز به مسکونی و تجاری داده نخواهد شد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مجید رحیمی قشقایی ضمن تأکید بر این خبر افزود: همان طور که در گزارش ها و جلسات قبلی هم اعلام کردیم سازمان منطقه آزاد اروند برای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کاربری های قید شده در طرح تفصیلی، مصرانه جلوی هرگونه تخلف و تغییر کاربری غیرمجاز را خواهد گرفت.

وی در توضیح آگهی های فروش با قیمت های پایین در فضای مجازی، تصریح کرد: اخیرا مشاهده شده که عده ای سودجو که قصد ساخت و ساز این زمین ها را دارند و متوجه شده اند که امکان ساخت و ساز در این زمین ها و تغییر کاربری غیرمجاز وجود ندارد، از بی اطلاعی مردم سواستفاده کرده و اقدام به درج آگهی های فروش با قیمت‌های بسیار پایین در فضای مجازی نموده اند.

مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت های سازمان منطقه آزاد اروند، اذعان داشت: این افراد به دلیل اینکه در جریان هستند زمین های مذکور قابلیت ساخت و ساز ندارند، با قیمت های پایین در فضای مجازی اقدام به انتشار آگهی فروش کرده اند.

مجید رحیمی قشقایی خاطرنشان کرد: هدف ما از انتشار این خبر هشدار به شهروندان عزیز است که سرمایه هایشان را برای خرید این زمین‌ها که ارزش ساخت و ساز ندارند، به خطر نیندازند.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان،منطقه آزاد اروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: