کد خبر: ١٧٦٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/06-١٣:١٤

مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان روز یکشنبه 5 بهمن ماه ساعت 10 صبح با حضور مدیران فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند و شهرستان آبادان در محل موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند برگزار گردید .

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین رونمایی از پوستر اظهار کرد: با توجه به وظیفه و بضاعتی که سازمان منطقه آزاد اروند در بخش فرهنگ و هنر به عهده ما گذاشته است سعی خواهیم کرد با تمام توان در کنار هنرمندان و این جشنواره مهم و تاثیرگذار باشیم.

قدرت الله طمیمیان گفت: هنرمندان مد و لباس منطقه آزاد اروند با تمام توان خود پای کار باشند تا نخستین جشنواره را با پویایی کامل برای رخداد های آتی مهیا کرده تا نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان شروعی برای گام های بهتر و عملی تر باشد.

طمیمیان ابراز امیدواری کرد:  بتوانیم در جشنواره های بعدی به دور از بیماری کروناویروس و در فضای حقیقی جشنواره ها را برگزار کنیم.

وی به اهداف جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف نگاه به خلاقیت های پوششی بومی و منطقه و تنوع لباس های آن بصورت هدفمند و با در نظر گرفتن  جغرافیای محیطی برگزار می گردد .

در ادامه ،علیرضا بازفت ،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان گفت: همکاری ادارات فرهنگی در کنار هم می تواند تاثیرات مثبتی در سطح شهر ایجاد نماید و اگر در برنامه های عمومی بتوانیم برنامه مدونی با همکاری یکدیگر داشته باشیم برنامه ها هدفمندتر انجام خواهند شد.

در ابتدای این برنامه مهرداد صیادی سامانی دبیر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان گزارشی از روند برگزاری جشنواره ، اهداف و برنامه های جشنواره عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل همه گیری بیماری کرونا مجبور هستیم این جشنواره را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و برای مخاطبان این هنر به صورت مجازی برگزار نماییم که امیدواریم در سال های آتی این مشکل برطرف شود .

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان،منطقه آزاد اروند
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: