کد خبر: ١٧٥٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/30-١٢:٣٣

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تشریح آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان از شناسایی 7 بیمار جدید مبتلا به این ویروس خبر داد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، شکرالله سلمان زاده بیان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته 87 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد 3 نفر مربوط به آبادان و 1 نفر خرمشهر مورد مثبت و شادگان 3 مورد به ثبت رسید.

وی گفت:از این هفت مورد مثبت جدید 5 نفر به صورت سرپایی هستند که به ترتیب شامل آبادان 1 مورد و خرمشهر 1 مورد و شادگان 3 مورد می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز 8 نفر بستری و 4 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند،بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۴۲ نفر است.

سلمان زاده تاکید کرد:خوشبختانه مورد فوت شده بر اثر کرونا ثبت نشده است.

او تصریح کرد: برای کنترل بیماری کرونا نیاز به یک همت و جهادی عمومی است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از شهروندان عزیز خواهشمندم تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی است را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: مادران باردار،سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

 بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: