معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مگاپروژه ترمینال اروند در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی(ره) آبادان آماده بهره برداری است.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند سروش شریفی اظهار داشت:در تابستان و پاییز امسال در تدارک دعوت از دبیر شورای عالی مناطق کشور برای افتتاح برخی پروژه های ملی در اروند بودیم ولی به دلیل ایشان این امکان فراهم نشد.

وی افزود:رویدادی امسال در منطقه آزاد بنا به شعار (جهش تولید) تعریف شده است که در این رویداد از تاریخ سوم خردادماه (آزادسازی خرمشهر) تا پنجم مهر ماه (شکست حصر آبادان) پروزه های صنعتی و تولیدی یکی پس از دیگری به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت:در این بازه زمانی 15 شرکت صنعتی و تولیدی در سایت صنعتی آبادان و خرمشهر با میزان اشتغالزایی بالا به بهره برداری رسید.

شریفی بیان کرد:تمام سعی و تلاشمان در این است در آینده بسیار نزدیک نیز شرکت های فولاد شهید جهان آرا و شرکت فولاد کاوه به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت:همچنین مگاپروژه ترمینال مسافربری اروند فرودگاه بین المللی آیت الله جمی(ره) آبادان نیز آماده بهره برداری است تا در اختیار شرکت فرودگاه های کشور جهت استفاده ساکنین محترم منطقه آزاد اروند و دیگر عزیزانی که به این خطه وارد می شوند قرار گیرد.

 آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: