سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: مطمئن بودیم که بازی مقابل شهرداری قزوین را خواهیم برد و هدفم این بود که انرژی‌مان را برای بازی بعدی نگه داریم.

 

به گزارش آبادان خبر، شایسته متشرعی درباره پیروزی مقابل شهرداری قزوین در دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: از چهار هفته قبل هشت نفر از تیم ما شامل؛ سه نفر کادر و پنج نفر از بازیکنان، به ویروس کرونا مبتلا شدند و تا هفته آخر شاگردانم را در اختیار نداشتم. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم به آمادگی لازم برای رقابت در این بازی رسیدند و از آنها به دلیل همدلی و تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به اطلاع از حضور بازیکن خارجی در تیم شهرداری قزوین افزود: شهرداری قزوین تیم خوبی است و از حضور بازیکنان خوب و یک بازیکن آمریکایی بهره می‌برد. فکر می‌کردیم و شنیده بودیم که شهرداری قزوین بازیکن خارجی می‌گیرد و برنامه‌ریزی هم کرده بودیم که چنانچه به این تیم ملحق شود، سیستم دفاعی را روی او پیاده کنیم. همچنین برای حمله تمرکز کرده بودیم تا بیشترین بهره را از وجود بازیکنان‌مان ببریم.

وی در مورد نیمه اول مسابقه که نتیجه بازی نزدیک دنبال شد، گفت: در بازی دور رفت در نیمه بازی با اختلاف 11 امتیاز عقب بودیم. حریف تیم جوانی است و بی‌محابا روی حلقه حمله می‌کند، اما تیم ما شروع خوبی داشت و سعی کردم به بازیکنان اصلی استراحت بیشتری بدهم و از بازیکنان نیمکت بیشتر استفاده کردم تا فشاری که بعد از بیماری روی بازیکنان بوده است، کمتر باشد.

متشرعی به اطمینان از پیروزی شاگردانش برابر شهرداری قزوین اشاره کرد و ادامه داد: مطمئن بودیم که بازی را خواهیم برد، اما هدفم این بود که انرژی خود را برای بازی بعدی نگه داریم. در نیمه دوم تقریباً بیشتر برنامه‌های‌مان انجام شد و توانستیم آنچه را برنامه‌ریزی کرده بودیم، کسب کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به عدم استفاده از بازیکن خارجی و بهره گرفتن از ترکیب فعلی تیمش در مرحله پلی‌آف تأکید کرد و افزود: تیم‌های گروه مقابل ما بازیکن خارجی دارند و ما هیچ فرصتی برای گرفتن بازیکن خارجی نداریم. از طرفی از روز اول می‌دانستم که طبق قوانین و مقررات باشگاه نفت امکان استفاده از بازیکن خارجی نداریم. از طرف دیگر خیلی خوشحالم که می‌توانم از بازیکنان خودمان استفاده کنم و این بهترین فرصت است تا بازیکنان‌مان برابر بازیکنان خارجی نمایش خوبی داشته باشند و تجربه کسب کنند.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر

منبع:تسنیم

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: