کد خبر: ١٧٥٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/24-٢٣:٣٩

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف 18 میلیارد ریال کالای قاچاق که به صورت کاملا حرفه ای درون تانکر یکدستگاه کامیون جاسازی شده بود خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی ضمن اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق ،اظهار کرد:در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با کنترل دقیق خودروهای عبوری در محور برون شهری ماهشهر به آبادان یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از کامیون توقیفی که به صورت کاملا حرفه ای کالاهای خود را درون تانکر جاسازی کرده بود بیش از 400 عدد کارتن انواع روغن زیتون ، نوشابه و نوشیدنی های خارجی که دارای برند و تاریخ مشکوک بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 18میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: