کد خبر: ١٧٤٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/23-٢٣:١١

بازرسی از باشگاه های بانوان شهرستان آبادان در قالب گشت مشترک انجام شد.

 

به گزارش آبادان خبر، و به نقل از به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان؛دکتر زینب جوانمردی، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: صبح روز سه شنبه ۲۳ دی ماه بازرسی از باشگاه های ورزشی شهرستان آبادان در قالب گشت مشترک کارشناسان واحد نظارت بر فرآورده های طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو و معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان انجام شد.

دکتر جوانمردی اظهار داشت: بازرسی  های مذکور به منظور نظارت بر عدم توزیع و عرضه مکمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد که موارد تخلف صورتجلسه  و نتایج بازرسی انجام گرفته متعاقبا به اطلاع اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: در ادامه گشت های مشترک با اداره ورزش و جوانان از 6 باشگاه ورزشی بانوان به طور کاملا  سرزده بازرسی بعمل امد که ضمن تذکر به تعدادی  از باشگاه ها که اقدام به فروش این مکمل ها  کرده بودند، مکمل های موجود در باشگاه ها جمع آوری و توقیف شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو به جوانان توصیه کرد: با توجه به عوارض جبران ناپذیر تجویز و  مصرف خودسرانه مکمل ها و علی الخصوص وجود مکمل های تقلبی و قاچاق  به دلیل ناخالصی های موجود در آنها ،تنها محل مجاز عرضه و فروش مکمل داروخانه  و تحت نظارت داروساز می باشد  و محل های غیر از داروخانه که به عنوان محل فروش این مکمل ها فعالیت می کنند به هیچ عنوان دارای صلاحیت و مجوز قانونی نیستند.

وی در پایان تاکید کرد: مصرف کنندگان مکمل ها ، ضمن تهیه ی این محصولات از داروخانه ،می توانند اصالت آنها را از طریق برچسب TTAC  با شماره تماس ۰۲۱۶۱۸۵ و شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۲۲  و یا سامانه www.ttac.ir  استعلام نمایند.

در همین راستا شماره تلفن 190 وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: