کد خبر: ١٦٩٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/13-٠٩:٥١

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از پایش بهداشتی و کیفی ۵۰ نانوایی در شهرستان آبادان در یک ماه گذشته اشاره کرد وگفت:پرونده برای متصدیان ۱۵ نانوایی متخلف در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

 

به گزارش آبادان نیوز، بیژن بداغی روز چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان آبادان بیان کرد:تخلف این واحدها شامل مواردی مانند گران‌فروشی، کم فروشی، و رعایت نکردن نکات بهداشتی در شرایط کرونایی و نزدن ماسک است که پرونده‌ تشکیل شده برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبه‌های کارگروه آرد و نان شهرستان آبادان در خصوص تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان و همچنین کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف، رصد و پایش بازار، این اداره علاوه بر بازرسان، کارکنان اداری را در راستای رفع التهاب بازار به منظور کنترل نرخ کالا، خدمات و جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی احتمالی و اجحاف در حق مصرف کننده بسیج کرده‌است.

بداغی، با اشاره به نیمه فعال بودن برخی واحدهای نانوایی آبادان اضافه کرد: سهمیه آرد یارانه‌ای نانوایی‌های غیرفعال و یا نیمه‌فعال کسر و بین نانوایی‌های فعال تقسیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابه‌جایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان موارد را گزارش دهند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان نیز این جلسه گفت:ماهیانه ۴۳ هزار کیسه آرد در شهر آبادان و ۱۰ هزارو ۶۵۰ کیسه آرد در روستاهای بخش اروندکنار و بخش مرکزی توزیع می‌شود.

سید مصطفی علوی‌نیا بیان کرد: متاسفانه در برخی از محله‌های آبادان هفت تا هشت مجوز نانوایی صادر شده در حالی که در برخی از محله‌ها مردم برای تهیه نان به دلیل نبود نانوایی با مشکل روبه رو هستند.

وی افزود:به تعدادی از نانوایی‌ها در نزدیکی هم راه‌اندازی شده مجوز تغییر محل داده می‌شود تا مشکل مردم برطرف شود.

هم اکنون ۱۴۰ نانوایی یارانه بگیر و ۴۰ نانوایی آزادپز در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده مشغول فعالیت هستند.

منبع:ایرنا

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: