کد خبر: ١٦٩١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/12-١٨:٢٦

فرمانده انتظامي آبادان از دستگيري سارق به عنف گوشي تلفن همراه و اعتراف به 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز، سرهنگ "سیدمحسن تقی زاده" اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشي تلفن همراه در برخي مناطق شهر آبادان ، بررسي موضوع و دستگيري سارق در دستور کار پليس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تقی زاده بيان داشت: ماموران کلانتري 11 آبادان با کار اطلاعاتي و گشت زني هدفمند یک سارق را در حين سرقت تلفن همراه مشاهده که وی به محض رويت پليس متواري شده و پس از تعقيب و گريز و درگیری با پلیس نهایتا دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به سابقه دار بودن و اینکه متهم به جرم سرقت مسلحانه تحت تعقیب پلیس بوده افزود: سارق پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات مقدماتی به ۶ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه از کودکان و نوجوانان با تهدید و زورگیری با سلاح اعتراف کردکه در مواجه حضوری 6نفر از مالبختگان که همگی نوجوان و یا نونهال بودند وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه تصريح کرد: متهم پس از شناسايي توسط مالباختگانن، باتشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدست وی و شناسایی مالخر گوشی های مسروقه ادامه دارد.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: