در بازدید شبانه شهردار آبادان و یک عضو شورای شهر آبادان از مناطق دچار آبگرفتگی، سه دستگاه پمپ و ژنراتور جدید در ذوالفقاری راه اندازی شد.

 

به گزارش آبادان نیوز، شامگاه گذشته محمودرضا شیرازی شهردار آبادان و خلیل جنامی عضو شورای اسلامی شهر آبادان به منطقه سه شهرداری آبادان رفتند تا آخرین وضعیت مناطق درگیر آبگرفتگی در بارندگی گذشته را مورد بررسی قرار دهند.

حمید وشاخی مدیر منطقه سه شهرداری آبادان گفت: طی این بازدید دو پمپ دیزل که دیروز در سپتیک چهل متری ذوالفقاری و در سپتیک ذوالفقار شصت نصب شده بودند راه اندازی شدند.

او افزود: برای اینکه در مواقع برق رفتگی، با مشکل تامین برق برای راه اندازی پمپ‌های مکش مواجه نشویم، یک دستگاه ژنراتور جدید نیز در ذوالفقار ۳۴ نصب و توسط شهردار و عضو شورای اسلامی شهر آبادان راه اندازی شد.

تامین و نصب این دو پمپ و یک ژنراتور جدید در ذوالفقاری که با دستور اکید شهردار آبادان صورت گرفته است نقش مهمی در سرعت بخشیدن به دفع آب‌های سطحی پس از بارش باران خواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: