کد خبر: ١٦٨١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/04-١٢:٠٠

اعضای شورای شهر و شهردار آبادان با حضور در دفتر فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان هفته بسیج را به او و بسیجیان آبادان تبریک گفتند.

 

به گزارش آبادان خبر، محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  ضمن ابراز قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های بسیج در همه عرصه های خدمت ، این نهاد مقدس را نسخه شفابخش برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور و منطقه برشمرد و بر همکاری گسترده سازمان شهرداری با بسیج آبادان برای رفع نارسایی ها و به ویژه مقابله با شیوع کرونا تاکید کرد.

او افزود: در طول چند دهه اخیر هرجا ناکارآمدی و کوتاهی احساس شد این مجموعه بسیج بود که وارد عرصه شد و توانست با تکیه بر ایمان، ایثار و تخصص نیروهای خدوم خود بر آن مشکلات فائق آید.

حمید کوراوند عضو شورای شهر آبادان نیز بسیج مردمی را دارای ارزش های مادی و معنوی کم نظیر برای کشور برشمرد و گفت: این ظرفیت عظیم و موثر همواره برای خدمت در کنار مردم بوده و این ویژگی، وجه شاخص و بارز این نهاد عزیز است.

او افزود: شهرداری آبادان باید از وجود بسیج در محلات و مناطق مختلف برای جبران نارسایی ها نهایت استفاده را برده و برای سازندگی دست کمک به سوی جوانان جهادی و مخلص بسیج بلند کند.

حسن کمری دیگر عضو شورای شهر آبادان نیز هفته بسیج را تبریک گفت و فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج را یک تصمیم کلیدی و مهم دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی به واسطه تشکیل و حضور بسیج در عرصه های مختلف و به میدان آوردن ظرفیت ها و واستعدادهای ناب جوانان ایران اسلامی هر روز مستحکم تر و قوی تر از قبل به رسالت خود ادامه می دهد.

سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز ضمن ابراز قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر ، آبادان را شهری دارای مردمان فهیم و با فرهنگ عمیق خواند و بسیج آبادان را آماده خدمتگزاری و کمک به رفع موانع و مشکلات شهری در حوزه های مختلف دانست.

او افزود: امروز بسیج دیگر صرفا یک نهاد ملی نیست بلکه آثار وجودی خود را در میان سایر ملت ها و جوامع نشان داده و تفکر ناب بسیجی در اقصی نقاط جهان در حال توسعه و پیشرفت است.این نتیجه نگاه عمیق و دوراندیشی امام راحل عظیم الشأن و توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب به پرورش استعدادها و ظرفیت های مهم این نهاد بوده است.

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: