کد خبر: ١٦٨١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/04-١١:٣٥

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی 32 بیمار جدید مبتلا به کرونا و بستری 10 نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، شکرااله سلمان زاده با اشاره به شناسایی 32 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: از این تعداد 25 بیمار مربوط به آبادان، 5 بیمار خرمشهر و 2 نفر از شادگان بوده است.

وی افزود:از این ۳۲ مورد مثبت جدید، ۲۶ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۲۱ نفر، خرمشهر ۳ نفر و شادگان ۲ نفر)

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز 18 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند .
وی تصریح کرد: هم اکنون 99 بیمار در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.
او عنوان کرد:در ۲۴ ساعت اخیر 2 نفر مبتلا به کرونا در آبادان و خرمشهر جان خود را از دست داده‌اند.

سلمان زاده در پایان از تمامی شهروندان خواست تمامی دستورالعمل های بهداشتی که همان استفاده از ماسک ، شست و شوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی است را رعایت کنند تا زنجیره انتقال کرونا شکسته شود.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: