کد خبر: ١٦٧٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-١٢:٢٩

استاندار خوزستان با انتشار پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

 

 به گزارش آبادان خبر، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((بسیج لشکر مخلص خداست))

بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است که با برنامه ریزی و فعالیت‌ منسجم و بهره گیری از توان نیروهای مردمی به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده است و نقش ارزنده‌ای در سرنوشت ملت ایران ایفا می‌کند .

بسیجیان همواره با ایثار و از خودگذشتگی ، در همه عرصه ها نقش تاثیر گذار و تعیین کننده داشته و دارند.

بسیجیان دلاور در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ، همراه و هم پیمان با سپاه و ارتش وارد میدان نبرد شدند و با ایثارگری‌های خود بر دشمن غاصب نائل آمدند.

حضور مقتدرانه و پر شور و شعور بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی ، محرومیت زدایی ، مبارزه با ظلم و ستم و مقابله با فقر بر کسی پوشیده نیست و موجب امید محرومان و قوت قلب مظلومین است.

انتخاب هوشمندانه شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین» نشان دهنده این مهم است که این نهاد قدرتمند از طریق تلاش در جهت اشتغالزایی ، حمایت از کسب و کارهای خانگی و نیز اردوهای جهادی و محرومیت زدایی ، علاوه بر آمادگی کاملی که در عرصه جنگ نظامی دارد ، در عرصه جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان نیز مجاهدانه و ایثار گرانه و بی ادعا در جهت کاهش مشکلات و بهبود معیشت مردم در کنار دولت و خادمان ملت بوده و خواهد ماند .

خدمات بسیجیان تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود ، با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه مزین به نام سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی این نهاد با اقداماتی نظیر گند زدایی و ضد عفونی معابر و ایجاد و حمایت از کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی ، همراهی کادر درمان و تدفین متوفیان کرونایی و آموزش دستورالعمل ها و ترغیب مردم به رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا در این عرصه نیز تمام توان خود را به میدان آورده اند و امیدهای فراوانی را در قلوب مردم و مسئولین نظام ایجاد کرده اند و برگه ای دیگر بر کارنامه پر افتخار خود افزوده اند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای بسیجی ، از مجاهدت‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی دلاورمردان خستگی‌ناپذیر و سخت‌کوش این شجره طیبه تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیق روز افزون آحاد خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه بسیجیان مخلص را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا ، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان
منبع:استانداری خوزستان
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: